МОЖЛИВОСТІ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ У КУРСІ МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2413-2039.12/44.18Ключові слова:
активне навчання, морська англійська мова, уміння мислення вищого рівня, змішане навчання.Анотація
Анотація. Необхідність більшої уваги вищих навчальних закладів до розвитку у студентів умінь критичного і креативного мислення, спілкування і співпраці, особливо необхідних в умовах сьогодення, орієнтує викладачів на упровадження активного навчання і, таким чином, на усвідомлення його складових елементів. У статті йдеться про поняття «активне навчання» та важливість визначення його складових елементів у навчанні морської англійської мови. Автор зупиняється на особливостях запровадження та використання стратегії активного навчання на різних етапах курсу морської англійської мови у морському закладі вищої освіти. Особлива увага приділена використанню завдань, що потребують застосування умінь вищого розумового рівня, та розвитку здатності студентів здійснювати рефлексію щодо результативності власного навчання. Зазначається, що дослідження базувалось на спостереженнях за організацією навчального процесу на заняттях викладачів кафедри, порівнянні завдань, застосованих на різних етапах занять з різновіковими студентами, аналізі планів занять і проведенні дискусій з викладачами морської англійської мови стосовно можливостей застосування стратегії активного навчання. Автор характеризує перепони на шляху викладачів до системного використання стратегії активного навчання, на особливостях використання активного навчання на заняттях зі студентами різних років навчання, а також на методах активного навчання, що застосовуються у практиці роботи. Важливою частиною статті є думки автора стосовно можливості застосування методів активного навчання у змішаному форматі навчального процесу і особливостях рефлективних завдань на курсі морської англійської мови. Висловлено думку, що окремим кафедрам, які вирішують запроваджувати активне навчання, слід самостійно визначитися, який зміст вкладається в поняття «активне навчання» в умовах відповідної професійної спрямованості навчального курсу.
Посилання
1. Aksit, F., Niemi, H., Nevgi, A. Why is active learning so difficult to implement. (2016). URL: http://dx.doi.org/10.14221/ajte.2016v41n4.6
2. Alves, M. Ways to Apply Active Learning in the College ESL Classroom. (2015). URL: www.researchgate.net
3. Anderson, L., Krathwohl, D. (2001). A Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing. Revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives. URL: https://docplayer.net/100316759-Taxonomy-leaitning-teach-ing-assessing.html
4. Bonwell, C.; Eison, J. (1991). Active Learning: Creating Excitement in the Classroom. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED336049.pdf
5. Borte, K. Barriers to student active learning in higher education. (2020). URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13562517.2020.1839746? journal Code=cthe20
6. Brame, C. Active Learning. (2016). URL: https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/active-learning/
7. Butler, S. Keep Learners at the Center of the Design Process. (n.d.). URL: https://www.smartsparrow.com/what-is-active-learning/
8. Chervase, C. Active Methods for Language Learning. (2016). URL: https://www.armyacademy.ro/reviste/rev2_2016/Chervase.pdf
9. Devi S. Active learning models for effective teaching. (2014). URL: https://jntuhhrdc.in/docs/Mini%20project.pdf
10. Doyle, L. The Benefits of Active Learning in Higher Education. (2019). URL: https://www.northeastern.edu/graduate/blog/active-learning-higher-education/
11. Edwards, S. Four barriers to active learning and three qualities to help teachers overcome those challenges. (n.d.) URL: https://coenews. augusta.edu/ archives/1050.
12. Meylan, C. From passive to active learning: pros, cons and 6 strategies. (n.d.) URL: https://hospitalityinsights.ehl.edu/passive-active-learning.
13. Parikh, A. 4 Common Impediments to Active Learning. (2019). URL: https://tophat.com/blog/active-learning-impediments/.
14. Perez-Castillejo, S. Active Learning Ideas for Language Teaching with Zoom. (2020). URL: https://extemporeapp.com/active-learning-ideas-language-teaching-zoom/.
15. STCW Convention and STCW Code (2017). URL: https://navlib.net/wp-content/uploads/2018/06/STCW–2017.