ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ВОРКСПЕЙСІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • В’ячеслав КОРОЛЬОВ Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» https://orcid.org/0009-0000-3483-1994

DOI:

https://doi.org/10.24919/2413-2039.19/51.5

Ключові слова:

ЗВО, історія, віртуальний воркспей,; дисципліна, мессенджер, освіта, Discord, Spot.

Анотація

Анотація. У статті розглядається основне поняття «віртуальний воркспейс», сферу їх використання, та ключові аспекти. Автор розкриває основні проблеми, переваги та недоліки використання віртуальних воркспейсів у процесі підготовки вчителів історії. Автор аналізує сучасні технології створення віртуальних робочих середовищ та їх вплив на освітній процес. В статті детально розглядаються віртуальні воркспейси Discord та Spot, також на їх прикладах розкриваються основні переваги віртуальних воркспейсів які включають наступні складові: інтерактивність, можливість здійснити доступ до робочого місця з будь якого пристрою, а також індивідуалізацію навчання. Стаття розкриває можливості та ймовірні ситуації використання віртуальних воркспейсів наприклад використання серверів, ролі на серверах в межах сервісу Discord або кімнатна диференціація сервісу Spot, описує унікальні можливості кожного з воркспейсів, переваги та недоліки кожного з них в процесі підготовки майбутніх вчителів історії. особливу увагу було привернуто до матеріальної складової цих воркспейсів в аспекті доступності для використання без значних грошових внесків, а також доступності цих сервісів на основних операційних системах, таких як Windows, MacOS, Android та Ios. Було приділено значну увагу системі ботів в сервісі Discord та можливості їх інтегрувати з різними нейромережами, такі як Google Gemini та Chat-GPT. Також було приділено значну увагу імерсивній складової сервісу Spot, де можна за допомогою вбудованого інструментарію, зробити інтер’єр або макет реально існуючих приміщень реально існуючого інституту. Ця стаття має рекомендаційний характер і має бути корисною для освітян, які прагнуть інтегрувати сучасні технології у навчальний процес, зокрема для підготовки вчителів історії. В статті було розглянуто віртуальні воркспейси – Discord, Spot, які потенційно можуть бути використані в процесі навчання майбутніх вчителів історії.

Посилання

1. Башли М. І. Особливості використання ІКТ в умовах дистанційного навчання майбутніх вчителів історії. Актуальні проблеми історичної освіти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Херсон, 18 березня 2021 р.) / відп.ред. Н. М. Кузовова; М-во освіти і науки України; Херсонський держ. ун-т, Ф-т психології, історії та соціології, Кафедра історії, археології та методики викладання. Херсон: ХДУ, 2021. С. 8– 13. URL: https://ekhsuir. kspu.edu/bitstream/handle/123456789/14469/Башли%20М.І.%20ст%208-13.pdf?sequence=2&isAllowed=y

2. Биков В. Матеріали з монографії «Моделі організаційних систем відкритої освіти». Academia.edu: веб- сайт. 2008. С. 1-47. URL: https://www.academia.edu/8866960/Матеріали_з_монографії_Моделі_організаційних_систем_відкритої_освіти_

3. Офіційний сайт програми Discord. URL: https://www.Discord.com/

4. Офіційний сайт програми Spot. URL: https://www.spotvirtual.com/

5. Усе в одному місці: як програма Discord допоможе організувати дистанційне навчання. Нова українська школа: веб-сайт. URL: https://nus.org.ua/articles/use-v-odnomu-mistsi-yak-programa-Discord-dopomozheorganizuvaty- dystantsijne-navchannya/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-22

Як цитувати

КОРОЛЬОВ, В. (2024). ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ВОРКСПЕЙСІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (51), 45–50. https://doi.org/10.24919/2413-2039.19/51.5