ДУХОВНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНА ЯКІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ-КУЛЬТУРОЛОГА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.119510Ключові слова:
духовність, професійні якості, фахівець-культуролог, особистість, інформатизація, глобалізація.Анотація
Анотація. У статті розглянуто феномен духовності як професійної риси майбутнього фахівця з культурології. Зосереджена увага на змісті поняття «духовність», здійснена його кореляції з особистісно-професійними якостями майбутнього фахівця-культуролога. Обґрунтовано духовність як процес сходження особистості до власного «Я» у багатовимірній системі суспільних відносин, без якої неможлива продуктивна соціально- культурна діяльність. Виявлено вплив інформатизації та глобалізації суспільства на формування культурних феноменів Постмодерну і трансформацію культури й духовності.
Посилання
Крымский, С.Б. (2000). Философия как путь человечности и надежды. Киев: Курс, 308 с.
Новаковська, І. (2017). Міжкультурна освіта як пріоритетне завдання сучасної освіти. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 4/36, 186–196.
Підласий, І. (2004). Повернення душі. Духовність особистості, методологія, теорія і практика: зб. наук. праць, 3, 3–17.
Росквас, І. (2017). Психолого-педагогічні чинники розвитку творчої індивідуальності майбутніх кваліфікованих робітників. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 4/36, 239–248.
Mahon, J. (2017). Intercultural and Multicultural Education. The International Encyclopedia of Intercultural Communication, 1–9. doi: 10.1002/9781118783665.ieicc0183.
McKay, S. (2018). Globalization, English Language Teaching, and Teachers. The TESOL Encyclopedia of English Language Teaching, 1–7. doi: 10.1002/9781118784235.eelt0705.
Moeller, A.J., & McNulty, A. (2006). WebQuests, teacher preparation and language learning: theory into practice. Retrieved from http://digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1173&context=teachlearnfacpub.
Smith, D.G., & Baber, E. (2005). Teaching English with Information technology. London: Modern English Publishing Ltd., 181 p.
Turkan, S., Timpe-Laughlin, V., & Papageorgiou, S. (2017). An Exploratory Study of Teaching Tasks in English as a Foreign Language Education. ETS Research Report Series, 1–16. doi: 10.1002/ets2.12188.