ОГЛЯД ПРОВІДНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ США У СФЕРІ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2413-2039.16/48.29

Ключові слова:

вища освіта, освіта в США, сфера міжнародних відносин, дипломні програми, підготовка дипломатів.

Анотація

Анотація. У статті розглядаються можливості отримання вищої освіти у сфері міжнародних відносин та споріднених сферах у Сполучених Штатах Америки, а також перспективи працевлаштування дипломованих спеціалістів. Зважаючи на глобалізацію сучасного світу, розвинені міжнародні зв’язки, а також напруженість у міжнародних відносинах між деякими країнами, необхідність підготовки кваліфікованих дипломатичних кадрів стає очевидною. У даному питанні освітній досвід такої країни як Сполучені Штати Америки, які демонструють висококваліфіковану та ефективну дипломатичну роботу, вбачається корисним і цінним. Здійснено огляд провідних закладів вищої освіти США (серед яких Інститут закордонної служби, Школа міжнародної служби при Американському університеті; факультет міжнародних відносин Бостонського університету; Школа міжнародних і громадських справ при Колумбійському університеті; Школа міжнародних відносин Елліотт при Університеті Джорджа Вашингтона; Монтерейський інститут міжнародних досліджень при Мідлберійському коледжі) та дипломних програм, які ці заклади пропонують. Визначено основні спеціальності, за якими готують здобувачів вищої освіти у сфері міжнародних відносин. Особлива увага приділяється Інституту закордонної служби США (FSI), який є провідним закладом і, окрім підготовки спеціалістів у чотирьох інститутах за різними напрямками, проводить курси підвищення кваліфікації для кадрів дипломатичної служби, надає можливості навчання впродовж життя. Проблема підготовки висококваліфікованих спеціалістів, які б відповідали усім сучасним вимогам, є однією з найважливіших у системі освіти будь-якої держави, тому у статті приділяється увага першочерговим навичкам у сфері міжнародних відносин, якими необхідно оволодіти студентам упродовж навчання для успішного працевлаштування і кар’єрного росту.

Посилання

1. Чекаленко Л. Школа дипломатії США. Режим доступу: https://elibrary.ivinas.gov.ua/3373/1/2017-11-13-51

2. Ціватий В. Зовнішня політика і дипломатія США ХХІ століття: інституціонально-кадровий і регіональний аспекти. Американська історія та політика. Київ, 2016. № 2. С. 244 – 252.

3. Boston University. Retrived from: https://www.bu.edu/academics/degree-programs/

4. Columbia University. School of International and Public Affairs. Retrived from: https://www.sipa.columbia.edu/

5. Foreign Service Institute. Retrived from: https://www.state.gov/bureaus-offices/under-secretary-for-management/foreign-service-institute/

6. George Washington University. The Elliot School of International Affairs. Retrived from: https://elliott.gwu.edu/

7. International Affairs Grad School Guide. Fall 2012 Tool Book. Retrived from: https://www.fpa.org/ckfinder/userfiles/files/International%20Affairs%20Grad%20School%20Guide%20Fall%202012%20Tool%20Book.pdf

8. Middlebury College. Monterey Institute of International Studies. Retrieved from: https://www.middlebury.edu/institute/

9. School of International Service. American University. Retrived from: https://www.american.edu/sis/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-29

Як цитувати

УСТИМЕНКО, В. (2024). ОГЛЯД ПРОВІДНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ США У СФЕРІ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (48), 206–211. https://doi.org/10.24919/2413-2039.16/48.29