ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ПОТЕНЦІАЛ ТА НОВІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.121430Ключові слова:
інформаційні технології, компʼютер, дистанційна освіта, Інтернет, електронні курси.Анотація
Анотація. У статті проаналізовано сучасний стан дистанційної освіти. Розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі дистанційного навчання студентів та форми їх реалізації. Охарактеризовано основні переваги дистанційної освіти студентів, зокрема гнучкість, розширення доступу до актуальної інформації, персональний підхід до навчання, спільне навчання, підвищення ступеня зрілості та незалежності, академічна соціалізація, фінансова доступність тощо. Виявлено шляхи практичного використання нових можливостей дистанційної освіти.
Посилання
Брода, М. (2016). Чинники впровадження сучасних інформаційних технологій у підготовці вчителя англійської мови. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 3/35, 43–51.
Гуревич, Р.С., Кадемія, М.Ю., & Шевченко, Л.С. (2013). Інтерактивні технології навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 309 с.
Гуревич, Р.С., Кадемія, М.Ю., & Шевченко, Л.С. (2012). Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 348 с.
Олійник, В.В. (Ред.). (2012). Інноваційні підходи до організації науково-методичної роботи з педагогічними працівниками в умовах компетентнісно зорієнтованої освіти. Рівне: ПП Лапсюк, 632 с.
Сисоєва, С.О. (2011). Інтерактивні технології навчання дорослих: навчально-методичний посібник. Київ: ВД «ЕКМО», 324 с.
Пушкар, О.І. (Ред.). (2011). Сучасні технології електронних мультимедійних видань. Харків: ВД «ІНЖЕК», 296 с.
Saba, F. (2016). Theories of Distance Education: Why They Matter. New Directions for Higher Education, 21–30. doi: 10.1002/he.20176.
Shuffelton, A. (2015). Getting the Distance Right: Ideal and Nonideal Theory in Philosophy of Education. Educational Theory, 65, 203–214. doi:10.1111/edth.12107.
Ryan, Y., & Latchem, C. (2016). Educational Technologies in Distance Education, in The Wiley Handbook of Learning Technology. N. Rushby, D.W. Surry (Eds.). Hoboken: John Wiley & Sons, Inc. doi: 10.1002/9781118736494.ch10.