ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕДІАОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.119522Ключові слова:
медіаосвіта, медіазасоби, морально-етичні цінності дітей дошкільного віку, медіазаняття, дошкільні заклади.Анотація
Анотація. У статті досліджено значення медіаосвіти для формування морально-етичних цінностей дітей дошкільного віку. Обґрунтовано потребу вивчення досвіду організації медіаосвіти в країнах Європи. Акцентовано увагу на необхідності системно формувати морально- етичні цінності медіазасобами. Охарактеризовано класифікації медіа. Розкрито освітньо-виховний потенціал інтерактивних додатків для формування морально-етичних цінностей. Показано значення медіаосвіти батьків у виховному процесі.
Посилання
Ашиток, Н. (2017). Формування морально-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 5/37, 5–11.
Вишневський, О.І. (2003). Теоретичні основи сучасної української педагогіки. Дрогобич: Коло, 528 с.
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція). (2016). Взято з http:// osvita.mediasapiens.ua/mediaprosvita/mediaosvita/kontseptsiya_vprovad zhennya_mediaosviti_v_ukraini_nova_redaktsiya/
Кисельова, О.І. (2009). Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Одеса, 21 с.
Токарєва, Л. (2012). Формування ціннісних орієнтацій як чинник моральності дошкільників у сучасному соціопросторі. Взято з http://lib.iitta.gov.ua/1901/ 1/ц.о. детей_4444.pdf.
Янкович, О.І. (2017). Моральне виховання учнів молодшого шкільного віку в процесі реалізації медіаосвіти. Педагогічний альманах, 33, 18–24.
Andrzejewska, A. (2014). Dzieci i młodzież w sieci zagrożeń realnych i wirtualnych: aspekty teoretyczne i empiryczne. Warszawa: Difin SA, 272 s.
Bezpieczne media: poradnik dla rodziców. (2013). Взято з https://www.orange.pl/ ocp-http/PL/Binary2/1997625/4091136245.pdf.
Cyfrowa przyszłość: katalog kompetencji medialnych i informacyjnych. (2010). Взято з https://nowoczesnapolska.org.pl/wp-content/uploads/2012/05/Cyfrowa-Przysz losc-Katalog-Kompetencji-Medialnych-i-Informacyjnych1.pdf.
Koch, A. (2018). Childrenʼs Perspectives on Happiness and Subjective Well-being in Preschool. Children & Society, 32, 73–83. doi: 10.1111/chso.12225.
Lekcji edukacji medialnej. (2012). Взято з https://edukacjamedialna.edu.pl/lekcje/