ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.120913

Ключові слова:

удосконалення викладачів вищої медичної школи, якість освіти, особистість педагога, комунікативна компетентність.

Анотація

Анотація. У статті проаналізовано досвід НМУ імені О.О. Богомольця з удосконалення можливостей для особистісного розвитку науково- педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції та реалізації основних положень Болонського процесу. Показано важливість і результативність розвитку англомовної комунікативної компетентності, оволодіння основами менеджменту знань та педагогічної майстерності для підвищення якості освіти. Визначено, що сформованість творчого науково-педагогічного середовища становить міцне підґрунтя для подальшого пошуку шляхів продуктивної інтеграції до світового освітнього простору.

Посилання

Андрощук, А.Г. (2013). Якість освіти: комунікативна компетентність як необхідна складова сучасної професійної підготовки. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, ІІ (44), 6–12.

Лінчевський, О.В., Булах, І.Є., & Мруха, М.Р. (2017). Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні: матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Тернопіль, 18–19 травня 2017) (с. 6–7).

Лінчевський, О.В., Черненко, В.М., Пʼятницький, Ю.С., & Булах, І.Є. (2017). Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні: матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Тернопіль, 18–19 травня 2017) (с. 3–5).

Михальчук, М. (2015). Теоретические основы рефлексии как средства профессионального развития педагога. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 1/33, 110–120.

Петришин, Л. (2015). Упровадження педагогічної системи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у вишах. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 1/33, 148–155.

Хвисюк, О.М., Марченко, В.Х., & Коломійченко, Ю.А. (2017). Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні: матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Тернопіль, 18–19 травня 2017) (с. 62–64).

Шиманчик, М., & Ковальчук, Т. (2015). Субъєктно-профессиональная позиция педагога: сущность, структура. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 1/33, 242–251.

Blouin, D., Tekian, A., Kamin, C., & Harris, I. (2018). The impact of accreditation on medical schools’ processes. Medical Education, 52, 182–191. doi: 10.1111/medu.13461.

Tackett, S., Wright, S., Lubin, R., Li, J., & Pan, H. (2017). International study of medical school learning environments and their relationship with student wellbeing and empathy. Medical Education, 51, 280–289. doi: 10.1111/medu.13120.

Tavakoli, M., & Baniasad-Azad, S. (2002). Teachersʼ conceptions of effective teaching and their teaching practices: a mixed-method approach. Teachers and Teaching: theory and practice, 3, Vol. 8, 1–8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-24

Як цитувати

СТЕЧЕНКО, О., & ЛИНОВИЦЬКА , О. (2025). ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (38), 291–306. https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.120913