ФОНЕТИЧНІ СКЛАДНОСТІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.121463

Ключові слова:

англійська мова, фонетика, інтонація, висловлювання, навички, фонетичні навички, компетенція, фонетична компетенція, зміст фонетичної компетенції.

Анотація

Анотація. У статті проаналізовані деякі проблеми формування мовних фонетичних навичок українських студентів немовних спеціальностей. Висвітлено проблеми організації продуктивної взаємодії викладача зі студентами при вивченні англійської мови в студентській аудиторії. Основна увага акцентується на зростанні ролі самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти, на питаннях організації самостійної діяльності студента в умовах сучасного розвитку вищої школи, представлені найбільш актуальні аспекти цього виду навчальної активності, такі як: цілі, завдання, ефективність, контроль. Надано теоретичне обґрунтування інформаційно-технологічної підтримки організації самостій ної роботи студентів при навчанні іноземної мови. Запропоновані методичні рекомендації для викладачів щодо розробки навчальних матеріалів та індивідуальних освітніх модулів у рамках інформаційно-технологічної підтримки самостійної роботи студентів при навчанні іноземнoї мови.

Посилання

Азимов, Э.Г., & Щукин, А.Н. (2009). Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам). Москва: ИКАР, 448 с.

Бориско, Н.Ф. (2009). Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: изучение, обучение, оценка. Анализ некоторых аспектов. Іноземні мови, 4, 10–16.

Гаращук, Л.А., & Левицький, А.Е. (2004). Enjoy Practising Phonetics! Навчальний посібник з практичної фонетики для студентів факультету іноземних мов. Вінниця: Фоліант, 256 c.

Зиндер, Л.Р. (1979). Общая фонетика (2-е изд.). Москва: Высшая школа, 312 с.

Лаптінова, Ю. (2017). Процес навчання англійської мови у групах з різним рівнем мовленнєвої підготовки. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 5/37, 79–88. doi: 10.24919/2313-2094.5/37.102613.

Мансі, Є.О. (2004). English: Фонетика, граматика, тексти, діалоги, розмовні теми. Київ: «Видавничий центр Академія», 368 с.

Потапова, Р.К. (1997). Артикуляторные характеристики сегментарных единиц звучащей речи. Л.В. Златоустова, Р.К. Потапова, В.В. Потапов, В.Н. Трунин-Донской (Ред.), Общая и прикладная фонетика (с. 8–53). Москва: Изд-во МГУ.

Реформатский, А.А. (2007). Введение в языковедение: учебник для студентов филологических специальностей высших педагогических учебных заведений. Москва: Аспект Пресс, 536 с.

Розова, О.Г. (2004). Фонетика русской речи. И.П. Лысаковa (Ред.), Русский язык как иностранный. Методика обучения (с. 106–117). Москва: ВЛАДОС.

Сусліна, І.В., & Мельник, Л.Т. (2005). Практичний курс фонетики англійської мови. Хмельницький: Вид-во ХГПА, 322 c.

Удяк, Г.І. (2012). Формування фонетичної компетенції студентів при навчанні інтонаційного оформлення висловлювання мовними засобами англійської мови. Молодь і ринок, 12 (95), 70–75.

Харкавців, І.P., & Петриця, Л.І. (2013). Проблемні аспекти формування фонетичної компетенції майбутніх вчителів англійської мови. Наукові записки. Серія «Філологічна», 37, 310–313.

Hambly, H., Wren, Y., McLeod, S., & Roulstone, S. (2013). The influence of bilingualism on speech production: A systematic review. International Journal of Language & Communication Disorders, 48, 1–24. doi: 10.1111/j.1460-6984. 2012.00178.x.

Kartushina, N., Frauenfelder, U., & Golestani, N. (2016). How and When Does the Second Language Influence the Production of Native Speech Sounds: A Literature Review. Language Learning, 66, 155–186. doi: 10.1111/lang.12187.

Mattock, K., Polka, L., Rvachew, S., & Krehm, M. (2010). The first steps in word learning are easier when the shoes fit: comparing monolingual and bilingual infants. Developmental Science, 13, 229–243. doi: 10.1111/j.1467-7687.2009.00891.x.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-24

Як цитувати

ЦВЄТАЄВА, О., & ЗНАНЕЦЬКА, О. (2025). ФОНЕТИЧНІ СКЛАДНОСТІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (38), 340–351. https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.121463