СИСТЕМА ІНТЕГРОВАНОЇ ДИСЦИПЛІНАРНО-АКАДЕМІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ США ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.7/39.123557

Ключові слова:

педагогічна технологія, педагогічна система інте-грованої дисциплінарно-академічної комунікативної підготовки студен-тів, міждисциплінарний, жанрово-базований, діяльнісний, компетент-нісний підхід

Анотація

У статті подано комплексну характеристику амери-канської університетської системи інтегрованої дисциплінарно-акаде-мічної комунікативної підготовки студентів (ІДАКП), у тому числі роз-глянуто витоки та основні засади цієї системи комунікативної підго-товки; розкрито технологічну природу системи ІДАКП, що є ієрархіч-ною структурою, яка інтегрує низку навчальних і локальних технологій академічної комунікативної підготовки; представлено модель системи, яка включає концептуально-цільовий, організаційно-процесуальний і кон-трольно-результативний блоки компонентів.

Посилання

Бондаренко, В.В., Ланских, М.В., & Бондаренко, Ю.В. (2011). Современные педагогические технологии как объективная потребность. Харьков: ХНАДУ, 146 с.

Козолуп, М.С. (2014a). Застосування жанрово-базованого підходу до акаде-мічної комунікативної підготовки студентів природничих спеціальностей в університетах США. Науковий часопис Національного педагогічного уні-верситету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 49, 97–103.

Козолуп, М.С. (2014b). Міждисциплінарний підхід до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничих спеціальностей в університетах США. Науковий вісник Ужгородського національного універ-ситету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота», 30, 60–63.

Козолуп, М.С. (2017). Технології підготовки майбутніх фахівців природничих спеціальностей до академічної комунікації в університетах США. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Тернопіль, 20 с.

Микитенко, Н.О. (2011). Технологія формування іншомовної професійної ком-петентності майбутніх фахівців природничого профілю. Тернопіль: ТНПУ, 411 с.

Назарова, Т.С. (1997). Педагогические технологии – новый этап эволюции? Педагогика, 3, 20–27.

Оршанський, Л., & Івах, С. (2017). Проблеми та напрями модернізації вітчиз-няної вищої освіти. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 5/37, 119–128. doi: 10.24919/2313-2094.5/37.102617.

Сисоєва, С. (1999–2001). Педагогічні технології і професійний розвиток особис-тості. Prace Naukowe. Pedagogika, 8–10, 741–754. Взято 7 лютого 2018 з http://bazhum.muzhp.pl/czasopismo/341/?idvol=7420.

Яхонтова, Т.В. (2009). Лінгвістична генологія наукової комунікації. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 420 с.

Bawarshi, A.S., & Reiff, M.J. (2010). Genre: an introduction to history, theory, research and pedagogy. West Lafayette, Indiana: Parlor Press LLC, 263 p.

Jacobs, H.H. (1989). The Growing Need for Interdisciplinary Curriculum Content. In H.H. Jacobs (Ed.), Interdisciplinary curriculum: Design and implementation (pp. 1–12). Alexandria, VA: ASDC.

Kruse, O., Chitez, M., Rodriguez, B., & Castello, M. (Eds.). (2016). Exploring European Writing Cultures. Country Reports on Genres, Writing Practices and Languages Used in European Higher Education. Winterthur: ZHAW Zurcher Hochschule fur Angewandte Wissenschaften, 290 p. doi: 10.21256/zhaw-1056.

Lave, J., & Wegner, E. (2003). Situated learning: Legitimate peripheral partici-pation. New York: Cambridge University Press, 142 p.

Russell, D.R. (2002). Writing in the Academic Disciplines: A Curricular History. Car-bondale, IL: Southern Illinois University Press, 428 p.

Statement on WAC Principles and Practices. (2014). Retrieved February 10, 2018, from http://wac.colostate.edu/principles/statement.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-22