КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ

Автор(и)

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентність, соціально-комунікативна компетентність, дошкільник.

Анотація

Стаття присвячена розгляду компетентнісного підходу як основи формування соціально-комунікативної компетентності особистості у дошкільному дитинстві, який передбачає управління процесом соціалізації дитини, педагогічне регулювання впливів соціокультурного середовища з метою досягнення цілей виховання, і засновується на ідеї саморозвитку суб’єкта як суб’єкта соціалізації та власної життєтворчості.

Посилання

1. Андреев А.Л. Компетентностная парадигма в образовании: опыт философско-методологического анализа / А.Л. Андреев // Педагогика. – 2005. – № 4. – С. 192 – 7.

2. Базовий компонент дошкільної освіти України [Електронний ресурс] : Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 / Веб сайт Верховної Ради України. – 2012. – Режим доступу : http://zakon4.rada. gov.ua/laws/show/v_5-2736-12

3. Лавриченко Н.М. Педагогіка соціалізації: європейські абриси / Н.М. Лавриченко. – К. : Віра Інсайт, 2000. – 444 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-05

Як цитувати

РОГАЛЬСЬКА-ЯБЛОНСЬКА, І. (2025). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (34), 204–211. вилучено із http://pedagogy.dspu.in.ua/index.php/pedagogy/article/view/385