ЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ КУЛЬТУРОТВОРЧОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • Надія ДУДНИК

Ключові слова:

моральність, процес виховання, культуротворче виховання, особистісно орієнтоване виховання, моральні цінності

Анотація

У статті зроблено теоретичний аналіз необхідності формування у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку моральності як основи людської культури. Проаналізовано необхідність врахування у системі сучасного інформаційного простору комплексних освітніх захо-дів, які у культуротворчому процесі сприятимуть вихованню дітей через чуттєву сферу. Акцентовано увагу на необхідності виокремлення про-блем моральності в освітніх та соціальних заходах для повноцінного становлення особистості.

Посилання

Bekh I. Vykhovannia osobystosti v 3 kn. (Upbringing of personality in 3 books), K., Lybid, 2003, Kn. 3, Osobystisno-oriientovnyi pidkhid: naukovo-praktychni zasady. – 272 p.

Demianko N. Pedahohichni idei O. Zaporozhtsia u suchasnii pochatkovii shkoli (Pedagogical ideas of O. Zaporozhets in modern primary school), Pochatkova shkola, 2000, № 2, pp. 56 – 57.

Kyrylenko T.S. Psykhologiia emotsiina sfera osobystosti (Psychology emotional sphere of personality) : navch. posib., K., Lybid, 2007, 236 p.

Lavrychenko N.M. Problemy humanistychnoho spriamuvannia shkilnoi sotsializatsii: pedahohichni rozmysly i notatky (Problems of humanistic direction school socialization: pedagogical thoughts and notes), K., Insait-plius, 2006, pp. 7 – 9.

Leie Zh. Kogda vash rebenok svodit s uma (When your child makes you crazy), M., 1990, pp. 175 – 176.

Lukashevych M.P. Socializatsia. Vykhovni mekhanizmy ta technologii (Socialization. Upbringing mechanisms and technologies), K., MAUP, 1998, 110 p.

Moliako V.A. Tvorcheskaya konstruktologiya (prolegomeny) (Creative constructology), K., Osvita Ukrainy, 2007, 388 p.

Matviienko O.V. Moralne vykhovannia molodshych shkoliariv u pozaurachnii ta pozashkilnii diialnosti (Moral upbringing of younger pupils in after classes and out-of-school activity), Avtoref. dys. kand. ped. n. (13.00.01.), Nationalnyi ped. un-t im. M.P. Drahomanova, K., 1999, 20 p.

Pedagogichna sotsiologiia (Pedagogical socialization), Navch. posibnyk, V. Bolharyna, L. Humeniuk, M. Shymanovskyi, Ternopil, Pidruchnyky i posibnyky, 1998, 146 p.

Psykhologichni aspekty humanizatsii osvity (Psychological aspects of humanization the education), Knyha dlia vchytelia, Za red. H.O. Balla, Kyiv – Rivne, 1996, 128 p.

Sukhomlynskui V.O. Dukhovnyi svit shkoliara (Spiritual world of pupil), Vybr. tv. v 5 tomakh., K., Rad. shkola, 1976, Part I, 654 p.

Sukhomlynska O.V. Dukhovno-moralne vykhovannia ditei ta molodi: zahalni tendenzii ta indyvidualnyi poshuk, K., Fond «Dobro», 2006, pp. 34 – 38.

Sukhomlynska O.V. Tsinnosti v istorii rozvytku shkoly v Ukraini (Values in the history of development the school in Ukraine), Tsinnosti osvity i vykhovannia, Nauk.-metod. zb., za red. O.V. Sukhomlynskoi, K., 1997, pp. 34 – 40.

Sukhomlynska O.V. Pedahohichnyi ideal kriz pryzmu teorii morali (Pedagogical moral through the prism of moral theory), Shliach osvity, 2008, № 1, pp. 12 – 18.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-02