ОСОБЛИВОСТІ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА СПЕЦІАЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

Автор(и)

  • Наталія МЕЛЬНИК

Ключові слова:

професійна підготовка фахівці дошкільної освіти, інтеграція, загальноєвропейські вимоги, кваліфікації

Анотація

У контексті інтеграції вітчизняної системи вищої освіти у євро-пейський освітній простір актуалізується питання професійної підготов-ки фахівців дошкільної освіти відповідно до європейських стандартів. На окрему увагу заслуговує вивчення особливостей присвоєння кваліфі-кацій, напрямів підготовки та спеціальностей. Автором представлено аналіз особливостей професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в окремих країнах Європи, здійснено порівняльний аналіз, який дає змогу визначити спільні та відмінні аспекти, які відображають уніфікова-ність професійної підготовки та збереження національних традицій.

Посилання

Луговий В.І. Педагогічна освіта в Україні: структура, функціону-вання, тенденції розвитку / В.І. Луговий ; за заг. ред. акад. О.Г. Мороза. – К. : МАУП, 1994. – С. 70 – 72.

Локшина О. Європейські концепції професійної підготовки вчителів / О. Локшина // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2011. – Ч. 2. – С. 204 – 210.

Мельник Н.І. Забезпечення якості дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи / Н.І. Мельник // Наука і освіта : педагогіка і психологія : наук. пр. журн. / Південноукр. нац. пед. університет імені К. Ушинського. – 2014. – № 10/CXXVII. – С. 135 – 140.

Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності : монографія / Л.П. Пуховська. – К. : Вища школа, 1997. – 179 с.

ACECQA for the purposes of the Education and Care Services National Law, and published in accordance with regulation 137(2)(b) of the Education and Care Services National Regulations. – Режим доступу : http://files.acecqa.gov.au/ files/national-regulations/NQF02%20Guide%20to%20ECS%20Law%20and%20Regs_ web.pdf.

Francesca C. Literature review Teachers’ core competences: requirements and development / Caena Francesca // Education and Training 2020 Thematic Working Group «Professional Development of Teachers». – European Commission : Lifelong learning: policies and programme School education; Comenius, April, 2011. – P. 7 – 10.

Oberhuemer P. The Early Childhood Education Workforce in Europe Between Divergencies and Emergencies? / Pamela Oberhuemer // International Journal of Child Care and Education Policy. – Vol. 5, No. 1. – 2011. – P. 55 – 63.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-02