КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ

Автор(и)

  • Інна РОГАЛЬСЬКА-ЯБЛОНСЬКА

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентність, соціально-комунікативна компетентність, дошкільник

Анотація

Стаття присвячена розгляду компетентнісного підходу як основи формування соціально-комунікативної компетентності особистості у дошкільному дитинстві, який передбачає управління процесом соціалі-зації дитини, педагогічне регулювання впливів соціокультурного середо-вища з метою досягнення цілей виховання, і засновується на ідеї само-розвитку суб’єкта як суб’єкта соціалізації та власної життєтворчості.

Посилання

Андреев А.Л. Компетентностная парадигма в образовании: опыт философско-методологического анализа / А.Л. Андреев // Педагогика. – 2005. – № 4. – С. 192 – 7.

Базовий компонент дошкільної освіти України [Електронний ресурс] : Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 / Веб сайт Верховної Ради України. – 2012. – Режим доступу : http://zakon4.rada. gov.ua/laws/show/v_5-2736-12

Лавриченко Н.М. Педагогіка соціалізації: європейські абриси / Н.М. Лав-риченко. – К. : Віра Інсайт, 2000. – 444 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-02