ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МИСТЕЦТВА В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Наталія СУЛАЄВА

Ключові слова:

педагогічний потенціал мистецтва, неформальна мистецька освіта

Анотація

У статті висвітлюються актуальні аспекти підготовки майбутніх учителів до використання педагогічного потенціалу різних видів мистец-тва. Акцентується увага на поєднанні з цією метою у педагогічних ВНЗ формальної освіти з неформальною мистецькою. Доводиться, що в результаті отримання неформальної мистецької освіти учасники музич-них, хореографічних, образотворчих, літературних, театральних худож-ньо-творчих колективів мають змогу отримати досвід використання дидактичних, розвивальних, комунікативних і виховних можливостей мистецтва.

Посилання

Галузевий стандарт вищої освіти : освітньо-професійна програма під-готовки бакалавра за спец. 6.010100 «Початкове навчання» / розроб. В.І. Бон-дар, І.М. Шапошнікова, А.П Каніщенко та ін. ; за заг. ред. В.І. Бондаря. – К., 2006. – 140 с.

Огієнко О.І. Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах (друга половина XX століття). : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Олена Іванівна Огієнко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. – К., 2009.

Отич О.М. Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання: теоретичний і методичний аспекти : монографія / О.М. Отич ; за наук. ред. І.А. Зязюна. – Чернівці : Зелена Буковина, 2009. – 752 с.

Сулаєва Н.В. Неформальна мистецька освіта майбутніх учителів у художньо-творчих колективах : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Наталія Вікторівна Сулаєва. – К., 2014. – 591 с.

Сулаєва Н.В. Підготовка вчителя в педагогічному просторі нефор-мальної мистецької освіти : монографія [Текст] / Наталія Сулаєва. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2013. – 408 с.

Тищенко С.П. Саморегуляція / С.П. Тищенко // Енциклопедія освіти / [гол. ред. В.Г. Кремень]. – К., 2008. – С. 800 – 802.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-02