АКСІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ганна ЦВЄТКОВА

Ключові слова:

аксіологія, аксіологічні засади, аксіологічний підхід, створення аксіологічного простору, виховний процес, майбутній вихователь дітей дошкільного віку, підготовка майбутнього вихователя дітей до-шкільного віку

Анотація

Проведено аналіз аксіологічних засад підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності з урахуванням методологічності сучасного наукового мислення; виокремлено основні положення, пов’язані з сучасним виховним процесом, зі створенням аксіологічного простору сучасного педагогічного університету, зі збагаченням аксіосфери, з роз-глядом особистості студента як активної розвивальної системи, що базується на цілісному підґрунті ціннісно-смислової сфери; розкрито підготовку майбутнього вихователя з позицій аксіологічного підходу.

Посилання

Антоненко Т.Л. Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т.Л. Антоненко // Педа-гогіка і психологія : вісн. НАПН України. – К. : «Педагогічна преса», 2009. – № 4 (65). – С. 26 – 36.

Бех І.Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І.Д. Бех // Педагогіка і психологія : вісн. НАПН України. – К. : «Педагогічна преса», 2011. – № 3 (72). – С. 5 – 16.

Вишневський О. Людиноцентризм як педагогічна проблема на тлі сучасних цивілізаційних процесів / О. Вишневський // Пед. думка. – 2008. – № 4. – С. 3 – 12.

Педагогика : учеб. пособие для студентов пед. учеб. заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, А.И. Мищенко, Е.Н. Шиянов. – М. : Школа-Пресс, 1997. – 512 с.

Педагогика : учеб. пособие для студентов пед. ин-тов / под ред. Ю.К. Бабанского. – М. : Просвещение, 1983. – 608 с.

Рибалко Л.С. Методолого-теоретичні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя (акмеологічний аспект) : монографія / Л.С. Рибалко. – Запоріжжя : ЗДМУ, 2007. – 443 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн ; сост., авторы коментар. и послеслов. А.В. Брушлинский, К.А. Абульханова-Славская. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 720 с.

Сластенин В.А. Профессионализм педагога: акмеологический контекст / В.А. Сластенин // Пед. образование и наука. – 2002. – № 4. – С. 4 – 9.

Цвєткова Г.Г. Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи / Ганна Цвєт-кова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : за матеріалами V Міжнар. наук.-практ. конф. «Особистість в духовно-моральному просторі сучасного світу». – Луганськ, 2012. – С. 167 – 178.

Tsvetkova A.G. The essence of professional self-cultivation of the teachers of the Humanities from the positions of the acmeological and axiological approaches / A.G. Tsvetkova // Молодой ученый. – 2013. – № 11 (58). – С. 680 – 684.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-02