КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ МОРСЬКОЇ ПІХОТИ ДО НАСТАВНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.119777Ключові слова:
готовність, критерії, майбутні офіцери морської піхоти, наставницька діяльність, показники, рівні.Анотація
Анотація. У статті подано результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості готовності до професійної діяльності. На основі особливостей підготовки майбутніх офіцерів морської піхоти до наставницької діяльності, структури готовності зазначеної категорії військовослужбовців до окресленого виду діяльності визначено й охарактеризовано критерії, показники та рівні готовності майбутніх офіцерів морської піхоти до наставницької діяльності.
Посилання
Афанасенко, В.С., Пасічник, В.І., & Злотніков, А.Л. (2016). Критерії і показники оцінювання ефективності психологічної підготовки особового складу Повітряних сил. Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил, 3, 38–43.
Березюк, В.П. (2014). Критерії та показники ефективності польової практики з тактики прикордонної служби. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького, 70, 30–38.
Брижатий, Є.І. (2011). Критерії оцінки рівня сформованості до майбутньої професійної діяльності офіцерів інженерних військ на різних рівнях підготовки. Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил, 3, 243–246.
Бунєєв, Т.В. (2002). Розвиток готовності в молодих офіцерів-прикордонників до самостійного виконання посадових обовʼязків. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Хмельницький, 18 с.
Вітер, С.А. (2017). Критерії, показники та рівні сформованості економічної компетентності молодших спеціалістів. Взято з http://tme.umo.edu.ua/docs/10/2.pdf.
Галімов, А.В. (2004). Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до виховної роботи з особовим складом. Хмельницький: Вид-во НАДСПУ, 376 с.
Георгієв, В.М. (2015). Формування професійної компетентності майбутніх офіцерів високомобільних десантних військ у процесі фахової підготовки. (Дис. канд. пед. наук). Одеса, 252 с.
Кирилюк, О.Р. (2011). Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з технічними засобами прикордонного контролю. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна», 3, 70–73.
Кулакова, М.В. (2006). Формування готовності до професійної діяльності в майбутніх фахівців у вищих морських навчальних закладах. (Дис. канд. пед. наук). Одеса, 248 с.
Лемешко, О. (2016). Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до локалізації нестандартних ситуацій в пунктах пропуску через державний кордон. Педагогічний дискурс, 21, 75–79.
Осипова, Т.Ю. (2016). Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва. (Дис. д-ра пед. наук). Одеса, 501 с.
Турчинов, А.В. (2016). Формування здоровʼязбережувальної компетентності майбутніх офіцерів Національної гвардії України у процесі професійної підготовки. (Дис. канд. пед. наук). Харків, 227 с.
Чернявський, О.А. (2014). Формування фахової компетентності офіцерського складу Збройних Сил України із спеціальної фізичної підготовки. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Хмельницький, 16 c.
Шабалдак, А.В. (2017). Компоненти, критерії, показники та рівні готовності курсантів військової академії до професійної діяльності на основі реалізації праксеологічного підходу. Молодий вчений, 2.