Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про видання
Галузь та проблематика
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Порядок рецензування статей
Авторські права та ліцензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 47 (2022): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 47 (2022): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-22
Весь випуск
FULL ISSUE PDF
Статті
МОДЕЛЬ СПОРТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Михайло ГАЛАТЮК
9-15
PDF
СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ КОБЗАРСТВА
Анастасія ЖДАНКІНА
16-23
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА У ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ТА СІМ’Ї У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Катерина КОРСІКОВА, Наталя ПОТАПОВА
24-29
PDF
РИТОРИЧНА ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧА
Ольга КРАСНИЦЬКА
30-36
PDF
ДИНАМІКА ЕФЕКТИВНОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ДИЗАЙНУ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Ольга ЛИТВИН
37-42
PDF
ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНІХ СИСТЕМАХ РОЗВИНЕНИХ КРАЇН
Сергій МАКЄЄВ
43-52
PDF
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПОНЯТТЯ «ІНТЕГРАЦІЯ»
Вікторія ПАВЕЛКО
53-60
PDF
СПЕЦИФІКА СПРИЙНЯТТЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК МИСТЕЦТВА СЛОВА УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Наталія ПРИЙМАС, Жанна МИХАЙЛОВСЬКА
61-67
PDF
ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Олена РЕЗУНОВА
68-72
PDF
МОДЕЛІ ВИХОВНОГО ТЬЮТОРИНГУ У СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ
Тетяна ШВЕЦЬ
73-79
PDF
Мова
English
Українська
logo