Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про видання
Галузь та проблематика
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Порядок рецензування статей
Авторські права та ліцензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 49 (2023): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 49 (2023): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-22
Весь випуск
FULL ISSUE PDF
Статті
РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Катерина ГАВРИЛЕНКО, Оксана ЧУГАЙ
9-14
PDF (English)
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЄВРОПЕЙСЬОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ольга ГОНЧАРОВА, Аліна МАСЛОВА
15-19
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЕНСОРИКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА СИСТЕМОЮ М. МОНТЕССОРІ
Надія ДУДНИК, Наталія РУПНЯК
20-27
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ ФОРМАТИВНОГО ОЦІНЮВАННЯ, ЗАСНОВАНИХ НА УНІВЕРСАЛЬНОМУ ДИЗАЙНІ НАВЧАННЯ, У КУРСІ «АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ» В УНІВЕРСИТЕТІ
Юліана ЛАВРИШ, Ірина ЛИТОВЧЕНКО
28-34
PDF (English)
ДОБРОЧИННА ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ГАЛИЧИНИ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО ДОШКІЛЛЯ
Віолетта ЛАППО
35-42
PDF
ПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Світлана МАКАРЕНКО
43-48
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Софія ПОТЮК
49-54
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ДЛЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ
Ірина СІМКОВА, Юлія МІХНЄВА
55-60
PDF
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ТРАВМА-ЧУТЛИВОГО ВИКЛАДАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Оксана ТАШКІНОВА, Людмила ПОНОМАРЬОВА, Ольга РОГОВСЬКА
61-68
PDF
ОНЛАЙН-СЕРВІСИ В РОБОТІ ВИКЛАДАЧА МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Анна УТІНА
69-75
PDF
РЕЦЕНЗІЇ
РЕЦЕНЗІЯ НА МОНОГРАФІЮ СЛИВКА Л. «ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ ПОЛЬЩІ»
Ореста КАРПЕНКО
76-78
PDF
Мова
English
Українська
logo