ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ: ДОСВІД СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇН
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102614Ключові слова:
інновація, технологія, соціальний працівник, компе-тентність, навчання, професійна підготовкаАнотація
У статті проаналізовано особливості підготовки соціальних пра-цівників у системах вищої освіти Скандинавських країн. Акцентовано увагу на інноваційних технологіях цього процесу. Наведено приклади за-стосування інноваційних форм і методів професійної підготовки соціаль-них працівників у Данії, Норвегії, Швеції.
Посилання
Агейчева А.О. Деякі особливості розвитку дистанційної освіти Швеції / А.О. Агейчева, С.І. Бухкало // Вісник НТУ «ХПІ». – 2013. – № 55 (1028). – С. 162–168.
Городиська В. Інновації в освітній діяльності вищої школи / В. Горо-диська // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького держав-ного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – Дро-гобич : Видавничий відділ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Випуск 31. – С. 107–118.
Європейський освітній портал [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://eu-edu.org.
Колесник В.Ю. Освітні програми нового покоління Європейського Союзу як правовий механізм впливу на євроінтеграційні процеси у сфері осві-ти / В.Ю. Колесник // Вісник Чернівецького факультету Національного універ-ситету «Одеська юридична академія». – 2015. – № 2. – С. 7–17.
Логвиненко Т.О. Проблеми модернізації підготовки соціальних праців-ників у Скандинавських країнах : сучасні тенденції / Т.О. Логвиненко // Вісник Черкаського національного університету. Серія : Педагогічні науки. – Випуск 122. – Черкаси, 2008. – С. 77–81.
Логвиненко Т.О. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії / Т.О. Логвиненко // Наукові записки. Серія : Психолого-педагогічні науки (Ніжин-ський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин, 2009. – № 6. – Ч. 2. – С. 292–295.
Kokkersvold E. Learning Methods – How to Learn social Work? / E. Kok-kersvold // Social Work with Marginalized Persons in the Local Community – the expe-riences of Poland and Norway / Ed. Luszczynska and Lappen Reidan. – Warsaw : Academy of Special Education, 2011. – P. 74–82.
Kokkinn J. Social Work Education in Norway / J. Kokkinn // Global Social Work Congress. Pre-Congress Symposium. – University of South Australia, 2004. – P. 23–42.
Kornbeck J. Social Pedagogy for the Entire Lifespan / J. Kornbeck, N.-R. Jensen // Studies in comparative social pedagogies and international social work and social policy. – Volume 12. – BoD – Books on Demand, 2012. – 268 p.
Lappen R. Focus on Reflective Learning / R. Lappen // Social Work with Marginalized Persons in the Social Community – the Experiences of Poland and Norway. – Warsaw : Academy of Special Education Publishing House, 2011. – P. 62–73.
Svensson K. Exploring Knowledge in Social Work – Theoretical Model in Practice / K. Svensson, E. Johnsson // Working Papers of the IASSW Conference : Global Social Work. – 2006. – № 2. – P. 100–117.