СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ КОМПЛЕКСІВ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102615

Ключові слова:

навчально-виховний комплекс, школа-комплекс, шко-ла нового типу, особисто орієнтований підхід, всебічний розвиток осо-бистості

Анотація

Стаття висвітлює особливості функціонування навчально-виховних комплексів у ХХ ст. Здійснено ретроспективний аналіз та розкриваються основні тенденції становлення і розвитку навчально-виховних комплексів у системі безперервної освіти. Схарактеризовано зміст їх діяльності, ін-новаційні пошуки педагогів, що спрямовувались на створення особистісно орієнтованих технологій та організацію освітньо-виховних систем.

Посилання

Августевич И.И. Сельские учебно-воспитательные комплексы: организа-ционно-педагогические основы деятельности / И.И. Августевич. – Белгород : [Б. и.], 1989. – 86 с.

Бойко А. Організація і функціонування соціально-педагогічних комплек-сів / А. Бойко // Організація навчальних закладів III – IV рівнів акредитації як соціально-педагогічних комплексів : Всеукраїнська науково-практична конферен-ція / Полт. держ. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава, 2006. – С. 3–10.

Вульфов В.З., Плоткин М.М. УКВ как педагогическая система / В.З. Вуль-фов, М.М. Плоткин // Советская педагогика. – 1991. – № 2. – С. 64–68.

Гонтаровська Н. Організація особистісно орієнтованого виховання уч-нів в інноваційному освітньому середовищі / Н. Гонтаровська // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2006. – № 4. – С. 58–63.

Гузик М. Школа, якою керує Бог… До концепції авторської експери-ментальної школи – комплекса / М. Гузик // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2000. – № 1. – С. 48–54.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В.Г. Кре-мень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Кремень В. Сучасна освіта в контексті реформування / В. Кремень // Учитель. – 1998. – № 2. – С. 18–21.

Кузь В.Г. Навчально-виховний комплекс «школа – дошкільний навчаль-ний заклад» / В.Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 2. – С. 115–120.

Кузь В.Г. Школа ХХI століття : авторська школа О.А. Захаренка / В.Г. Кузь. – К. : Наук. світ, 2000. – 43 с.

Малярова Н.В. Учебно-воспитательный комплекс: формирование инте-ресов учащихся / Н.В. Малярова // Советская педагогика. – 1990. – № 2. – С. 60–64.

Манжелій Н. Навчально-виховний комплекс – перспективна модель су-часного освітнього закладу / Н. Манжелій // Соціально-педагогічний комплекс регіону: теорія і практика : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 21 – 22 травня 2008 р. – Полтава, 2008. – С. 16–20.

Федорова Т.І. Модель навчально-виховного комплексу / Т.І. Федорова // Завучу. Усе для роботи. – 2010. – № 1. – С. 2–29.

Школа – коммуна Наркомпросса / под ред. М. Пистрака. – М. : Педа-гогика, 1990. – 288 с.

Stöger P. The foreignness: the need to discuss aspects for multicultural learning / Peter Stöger // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрого-бицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Пе-дагогіка». – 2016. – Вип. 2/34. – C. 266–274.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-24