ЕТАПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102618Ключові слова:
професійний розвиток, педагогічна підтримка, на-ставник, адаптаційний період, педагогічна освіта, кваліфікований вчительАнотація
У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії. Представ-лено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна під-тримка». Висвітлено й охарактеризовано «період вступу молодого вчителя на посаду», а також означено коло завдань, які має виконати молодий спеціаліст, щоб дійсно стати професіоналом. Представлено і проаналі-зовано основні етапи педагогічної підтримки професійного розвитку май-бутніх учителів у Великобританії.
Посилання
Акмаев Л.Р. Основные тенденции развития непрерывного педагогичес-кого образования в Великобритании, последняя четверть ХХ века / Л.Р. Ак-маев. – М., 2003. – 183 с.
Газман О.С. Педагогическая поддержка детей в образовании как инно-вационная проблема / О.С. Газман // Новые ценности образования: десять кон-цепций и эссе. – М. : Инноватор, 1995. – 58 с.
Маралов В.Г. Основы самопознания и саморазвития : учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений / В.Г. Маралов. – М. : Издат. Центр «Академия», 2002. – 189 с.
Career entry and development profile 2007/8. – London : Teacher training and development agency, 2007. – 14 p.
Statutory guidance on induction for newly qualified teachers in England. – London : Crown. – 2008. – 56 p.