ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ: АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ТА ГУМАНІСТИЧНИЙ ПІДХІД

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102637

Ключові слова:

фундаменталізація освіти, антропологічний та гуманістичний підхід, соціальний працівник, професійна освіта

Анотація

Статтю присвячено вивченню світоглядних основ фундаменталізації вищої професійної освіти майбутніх соціальних працівників з позиції освіти «вшир». Проаналізовані антропологічний та гуманістичний підходи, що сприяють більш ґрунтовному поясненню фундаменталізації освіти у вищому навчальному закладі. У межах цих підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства.

Посилання

Ашиток Н. Компетентнісний підхід як методологія професійної підго-товки фахівців у вищій школі / Надія Ашиток // Людинознавчі студії. Серія Педагогіка.  2016. – Випуск 3/35. – С. 410.

Васянович Г.П. Педагогічна етика : навч. посібник / Г.П. Васянович.  К. : Академвидав, 2011.  256 с.

Димань Т.М. Сучасні уявлення про походження людини / Т.М. Димань // Екологія людини : підручник. – К. : Академія, 2009. – С. 5962.

Енциклопедія освіти / голов. ред. В.Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Єрмоленко А.О. Гуманістичний та антропологічний аспекти в сучас-ній освіті та їх роль у формуванні професійної майстерності майбутніх педа-гогів / А.О. Єрмоленко // Питання сучасної науки і освіти. Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 11  13 липня 2011 року. Частина 2. – К., 2011. – С. 2933.

Зязюн І.А. Педагогіка добра: ідеали і реалії : наук.-метод. посібник / І.А. Зязюн.  К. : МАУП, 2000.  312 с.

Ларченко И.В. Многоуровневая фундаментальная методическая под-готовка учителя информатики / И.В. Ларченко.  Монография. – М. : МГПУ, Юпитер-Интер, 2008. – 329 с.

Рахлевская Л.К. Концепция современной антропологии / Л.К. Рахлевская, М.Н. Аплетаев, А.В. Гезь, А.К. Москатова.  Томск : ТМЦДО, 2002.  182 с.

Ребуха Л.З. Фундаменталізація та професіоналізація освіти як основні складові навчання спеціаліста соціальної сфери / Л.З. Ребуха // Збірник нау-кових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (18 – 19 листопада 2016 р., м. Одеса).  Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2016.  С. 159162.

Сегеда С.П. Антропологія / С.П. Сегеда. – К. : Либідь, 2009. – 424 с.

Ситник О.С. Культурна антропологія: Походження людини і суспіль-ства : посібник для студентів / О.С. Ситник. – Львів : Львівська політехніка, 2012. – 180 с.

Табачковський В. Антропологічна рефлексія: деякі підсумки ХХ сто-ліття / В. Табачковський // ГЕНЕЗА : Філософські студії 2000.  К. : Генеза, 2000.  100 с.

Тихонов В.І. Гуманізація як стратегія професійної освіти / В.І. Тихо-нов // Інновації в освіті.  2014.  № 2.  С. 7376.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-24