Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про видання
Галузь та проблематика
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Порядок рецензування статей
Авторські права та ліцензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 37 (2017): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 37 (2017): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-21
Статті
ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА МАТЕРІАЛІ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Надія АШИТОК
4-11
PDF
МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО У СТАНОВЛЕННІ І РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Олена БАРАБАШ
12-20
PDF
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНОМУ ВНЗ ЯК ОДНА З УМОВ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ (ОБМІН ДОСВІДОМ)
Людмила ГОЛУБНИЧА
21-28
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ МАРІЇ МОНТЕССОРІ
Надія ДУДНИК
29-38
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Ореста КАРПЕНКО
39-47
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ЯК КОМПОНЕНТ РОЗУМІННЯ СТУДЕНТАМИ ПРИКЛАДНОЇ ЛІНГВІСТИКИ
Катажина КЛІМКОВСЬКА
48-59
PDF (English)
ПРИЧИНИ ТА ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ЖІНОЧОГО РУХУ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЖІНОЧИХ ТОВАРИСТВ (ДРУГА ПОЛОВИНА XIX – ПОЧАТОК XX СТОЛІТТЯ)
Олена КОВАЛЬЧУК, Лілія ПОТАПЮК
60-70
PDF
КОГНІТИВНИЙ РОЗВИТОК ШКОЛЯРІВ – ОПЕРАЦІЙНЕ МИСЛЕННЯ У НОРМІ Й ПАТОЛОГІЇ
Малґожата КОСТКА-ШИМАНСЬКА
71-78
PDF (English)
ПРОЦЕС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ГРУПАХ З РІЗНИМ РІВНЕМ МОВЛЕННЄВОЇ ПІДГОТОВКИ
Юлія ЛАПТІНОВА
79-88
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ: ДОСВІД СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇН
Тетяна ЛОГВИНЕНКО
89-97
PDF
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ КОМПЛЕКСІВ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ
Наталія МАНЖЕЛІЙ, Оксана ВАШАК
98-108
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНИХ ІДЕЙ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ ст.
Олена НЕВМЕРЖИЦЬКА
109-117
PDF
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Леонід ОРШАНСЬКИЙ, Світлана ІВАХ
118-128
PDF
ЕТАПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Ілона ПАЛАГУТА
129-136
PDF
СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СІМЕЙНОГО НАСИЛЬСТВА ТА ЇХ УРАХУВАННЯ У ПОБУДОВІ СТОСУНКІВ МОЛОДОЇ ПАРИ
Андрій ПАРФАНОВИЧ
137-144
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ Й ФУНКЦІОНУВАННЯ МАЛИХ ШКІЛ ПОЛЬЩІ
Любов ПРОКОПІВ
145-155
PDF
ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ: АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ТА ГУМАНІСТИЧНИЙ ПІДХІД
Лілія РЕБУХА
156-163
PDF
ОСВІТНІ ОРІЄНТАЦІЇ ДОРОСЛИХ ЛЮДЕЙ
Алла РЕВТЬ
164-171
PDF
ОСВІТНІЙ ВИМІР ЧАСОПИСУ «MŁODA MUZYKА» (1908 – 1919)
Катажина РОҐОЗІНЬСКА
172-179
PDF
МІГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У ПОЛЬЩІ: МИНУЛЕ І СЬОГОДЕННЯ
Ґжеґож САНЕЦЬКІ
180-188
PDF
ПРОБЛЕМИ У КОНТЕКСТІ ЗМІН У МЕЖАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Пьотр СЛАВІНЬСКІ
189-196
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД
Вікторія СЛІПЕНКО
197-205
PDF
ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ДИСКУРС І СТАТУСНО-РОЛЬОВІ ВІДНОШЕННЯ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Мирослава СОСЯК
206-217
PDF
СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ПІДТРИМКИ МАТЕРИНСТВА Й ДИТИНСТВА У ФРАНЦІЇ
Вікторія СТИНСЬКА
218-229
PDF
ОСОБИСТІСНІ РИСИ ТА ЦІННОСТІ ПОЛЬСЬКИХ СТУДЕНТІВ
Анна ТИХМАНОВІЧ
230-239
PDF (English)
ФОРМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (початок ХХ ст.)
Анна ФЕДОРОВИЧ
240-251
PDF (English)
СТАРА ГЕНЕРАЦІЯ ДОМАШНІХ УЧИТЕЛІВ У ПОЛЬЩІ 1815 – 1915
Моніка ХАЙКОВСЬКА
252-258
PDF (English)
МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ ІНТЕГРАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ФРАНКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Марія ЧЕПІЛЬ
259-268
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Зоя ШЕВЦІВ
269-276
PDF
НАВЧАННЯ УЧНІВ З ДИСЛЕКСІЄЮ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ПОЛЬЩІ
Тереса ЯНІЦЬКА-ПАНЕК
277-286
PDF (English)
Мова
English
Українська
logo