ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПОЛІКУЛЬТУРНІЙ ОСВІТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98583Ключові слова:
інтерактивний метод, педагогічний процес, полікультурна освіта, іноземна мова, аграрна галузь.Анотація
У статті висвітлено питання впровадження інтерактивних методів навчання у полікультурній освіті майбутніх фахівців аграрної галузі на заняттях іноземної мови. Розкрито сутність інтерактивного навчання, його головну мету та завдання. Описано етапи реалізації інтерактивних методів у навчально-виховному процесі аграрного ВНЗ. Охарактеризовано специфіку групових і фронтальних форм організації полікультурної освіти під час співнавчання, побудованого на діалогічній основі. Детерміновано правила ведення дискусії. Проаналізовано функції та місце рольової гри у формуванні полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі на заняттях іноземної мови.
Посилання
1. Балдич Н. Використання інтерактивних технологій навчання в початковій школі / Н. Балдич // Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі. – Кіровоград : Центр методичної та соціально-психологічної служби. – 2016. – № 33. – С. 71 – 74.
2. Варзацька Л. Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади / Л. Варзацька, Л. Кратасюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. – 2005. – № 2. – С. 5 – 19.
3. Гейко І. Використання інтерактивних форм і методів навчання: з досвіду роботи / І. Гейко // Тема. – 2004. – № 3/4. – С. 229 – 232.
4. Гін А. Безкровна атака: Технологія проведення навчального мозкового штурму: цікава і проста форма навчальної діяльності / А. Гін // Завуч (Перше вересня). – 2000. – № 8. – С. 7 – 11.
5. Єльникова О.В. Інтерактивні методи навчання, їх місце у класифікації педагогічних інновацій / О.В. Єльникова // Імідж сучасного педагога. – 2001. – № 3 – 4 (14 – 15). – С. 71 – 74.
6. Крамаченко С.Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу / С.Г. Крамаченко // Відкритий урок. – 2002. – № 5 – 6. – С. 7 – 10.
7. Павлішак О. Мотивованість як невід’ємна частина формування іншомовної комунікації у студентів педагогічних спеціальностей в Австрії / О. Павлішак, О. Гутиряк // Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». – 2015. – Випуск 1/33. – С. 121 – 129.
8. Пишко О.Л. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках історії та правознавства [Електронний ресурс] / О.Л. Пишко // Народна освіта. – 2014. – № 1 (22). – Режим доступу : http://narodna osvita.kiev.ua/?page_id=2257.
9. Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : АПН, 2002. – 136 с.
10. Пометун О.І. Інтерактивні технології: теорія та методика / О.І. Пометун, Н.С. Побірченко, Г.І. Коберник. – К. : АПН, 2008. – 94 с.
11. Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О.І. Пометун, А.В. Пироженко. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.
12. Словник іншомовних слів / уклад.: С.М. Морозов, Л.М. Шкарапута. – К. : Наук. думка, 2000. – 680 с.
13. Суворова Н. Интерактивное обучение: новые подходы / Н. Суворова // Инновации в образовании. – 2001. – № 5. – С. 106 – 107.
14. Хуторской А.В. Современная дидактика / А.В. Хуторской. – СПб. : Питер, 2001. – 544 с.
15. Циркаль А.Ю. Огляд найбільш цікавих інтерактивних методів на заняттях з англійської мови / А.Ю. Циркаль // Сучасні методи викладання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі : збірник наукових статей. – К. : НТУУ «КПІ», 2013. – С. 350 – 360.