Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про видання
Галузь та проблематика
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Порядок рецензування статей
Авторські права та ліцензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 36 (2017): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 36 (2017): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-21
Статті
ВЕКТОРИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Людмила АЛЕКСЄЄНКО-ЛЕМОВСЬКА
4-13
PDF
ПІДРУЧНИКИ КОСТЯНТИНА ЛУЧАКОВСЬКОГО ЯК ДОСВІД ІНТЕГРОВАНОГО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Галина БІЛАВИЧ, Ірина РОЗМАН
14-22
PDF
ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ У США, КАНАДІ ТА ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Марина БОЙЧЕНКО
23-32
PDF
ЖИТТЄВА ОРІЄНТАЦІЯ І ПЕРЕВАГИ МЕТА-ЦІННОСТЕЙ У ЖІНОК З АНОРЕКСІЄЮ І БУЛІМІЄЮ
Анна ВЯТРОВСЬКА
33-43
PDF (English)
ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗАСВОЄННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Наталя ГАВРИШ, Олена БРЕЖНЄВА
44-53
PDF
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗГЛЯДУ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Лариса ГАРАЩЕНКО
54-63
PDF
КЕЙС-МЕТОД ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ І СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Ніна ГОРДІЄНКО
64-73
PDF
ДИСКУРСОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ»
Ірина ГУМЕНЮК
74-81
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ ПРОГРАМОВО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Софія ДОВБНЯ
82-95
PDF
РОЗВИТОК ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ АМЕРИКАНСЬКОЇ ШКОЛИ В КОНЦЕПЦІЇ «ТУРБОТЛИВОЇ ГРОМАДИ»
Ганна ДОВГОПОЛОВА
96-104
PDF (English)
АЛЬТЕРНАТИВНА ОПІКА ЯК ЧИННИК РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА БАТЬКА ПО ДОГЛЯДУ ЗА ДІТЬМИ
Анна ДУДАК
105-117
PDF (English)
ВИХОВАННЯ ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
Беата ЗЕМБА
118-`125
PDF
ОПІКА І ВИХОВАННЯ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ДІТЕЙ У ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ
Ореста КАРПЕНКО
126-134
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПОЛІКУЛЬТУРНІЙ ОСВІТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Руслан КРАВЕЦЬ
135-145
PDF
ПІДГОТОВКА ЖІНОЧОЇ ДОМАШНЬОЇ ПРИСЛУГИ НА СТОРІНКАХ «PRZYJACIEL SŁUG» (1897 – 1918)
Ізабела КРАСІНСЬКА
146-155
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НА ЗАСАДАХ КОНТЕКСТНОГО ПІДХОДУ
Вікторія МАЙКОВСЬКА
156-165
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НЕМОВНИХ ВИШАХ
Лариса МАКСІМУК, Лілія ЛЕВОНЮК
166-176
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ КОРІННИХ НАРОДІВ КАНАДИ
Наталія МУКАН, Марія ЗАПОТІЧНА
177-185
PDF
МІЖКУЛЬТУРНА ОСВІТА ЯК ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Ілона НОВАКОВСЬКА
186-196
PDF (English)
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ КОНСТРУКТУ «ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ» У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Ірина ОЛІЙНИК
197-207
PDF
УКРАЇНСЬКЕ НАЦІОНАЛЬНЕ ШКІЛЬНИЦТВО НА ЗЕМЛЯХ НАДСЯННЯ, ЛЕМКІВЩИНИ ТА ХОЛМЩИНИ (1919 – 1939 рр.) ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Ігор ПАВЛІВ
208-219
PDF
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ірина ПАЛАСЕВИЧ
220-229
PDF
ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИЙ КОНТЕКСТ НАВЧАННЯ ХІМІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Тетяна РЕВА
230-238
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ
Ігор РОСКВАС
239-248
PDF
ЗДІЙСНЕННЯ ПОСТПЕНІТЕНЦІАРНОГО ПАТРОНАЖУ НЕПОВНОЛІТНІХ у ХІХ − на початку ХХ ст.
Вікторія СТРЕМЕЦЬКА
249-259
PDF
ГОЛУБА ПОЛУНИЦЯ АБО ГІГАНТСЬКА МИША? ЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТУ СТРУПА ДЛЯ ОЦІНКИ ІНТЕРФЕРЕНТНОГО КОНТРОЛЮ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ ДІТЕЙ
Сара ФІЛІП’ЯК
260-268
PDF (English)
ПОЛЬСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧАСОПИСИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ В ХХ і ХХ ст.
Йоланта ХВАСТИК-КОВАЛЬЧИК
269-280
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА: З ІСТОРІЇ НАУКОВИХ КОНФЕРЕНЦІЙ
Марія ЧЕПІЛЬ
281-290
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Олександра ШАРАН
291-300
PDF
РОЗВИТОК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (1991 − 2016 рр.)
Олександра ЯНКОВИЧ
301-312
PDF
Мова
English
Українська
logo