ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА: З ІСТОРІЇ НАУКОВИХ КОНФЕРЕНЦІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98649

Ключові слова:

особистість, сучасний педагог, поліпарадигмальність, зміст підготовки, конференції, педагогічний університет.

Анотація

У статті здійснено огляд ключових проблем і тематики конференцій, що проводилися кафедрою загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Відзначено поліпарадигмальність, плюралізм, міждисциплінарний характер проблеми формування особистості педагога, зазначено шляхи модернізації та поліпшення якості професійної підготовки майбутніх педагогів.

Посилання

1. Професійна підготовка педагога: історичний досвід і виклики сучасності : збірник наукових праць / за ред. Надії Скотної та Марії Чепіль. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2013. – 292 с.

2. Професійна підготовка педагога в контексті європейських інтераційних процесів : збірник наукових праць / за ред. Марії Чепіль та Ришарда Бери. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2013. – 348 с.

3. Теоретико-методологічні основи професійної підготовки педагога : збірник наукових праць / за ред. Надії Скотної та Марії Чепіль. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2013. – 232 с.

4. Чепіль М. Зміст виховної діяльності українських педагогів Галичини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / Марія Чепіль // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2016. – Випуск 3/35. – С. 244 – 254.

5. Preparation of pedagogue to the educational work with children and youth in Ukraine / Research work collection edited by Marii Chepil, Oresty Karpenko, Vlodzimierza Petryka. – Warsaw, 2013. – 200 s.

6. Teacher education in Ukraine: historical experience and modern challenges / edited by Mariya Chepil, Oresta Karpenko, Joanna Konaszewska. – Lublin : Wydawnictwo UMCS, 2014. – 284 s.

7. Topical issues of future teachers’ training in Ukraine / editors M. Chepil, O. Karpenko, J. Konaszewska. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, 2014. – 238 s.

8. Wychowanie dzieci i młodzieży w społeczeństwie demokratycznym (na przykładzie Polski i Ukrainy) : praca zbiorowa / pod red. M. Chepil, W. Petryk, M.A. Stradowski. – Warszawa : DUX, 2013. – 246 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-28

Як цитувати

ЧЕПІЛЬ, М. (2025). ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА: З ІСТОРІЇ НАУКОВИХ КОНФЕРЕНЦІЙ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (36), 281–290. https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98649