ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ ВИХОВАНОСТІ ОСНОВ КУЛЬТУРИ СПОЖИВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ключові слова:
економічне виховання, культура споживання, критерії, показники, діти дошкільного віку.Анотація
Стаття присвячена вивченню актуальної проблеми дошкільної освіти – вихованню основ культури споживання у дітей дошкільного віку. Автор пропонує критерії, показники та завдання для визначення складових виховання основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито зміст діагностичного обстеження, представлено кількісний і якісний аналіз рівнів вихованості основ культури споживання у старших дошкільників.
Посилання
1. Богуш А. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи / А. Богуш, Н. Луцан. – К. : Вид. Дім «Слово», 2008. – 256 с.
2. Григоренко Г. Виховуємо раціонального споживача / Галина Григоренко, Раїса Жадан // Дошкільне виховання. – 2012. – № 1. – С. 16 – 19.
3. Демченко О.П. Виховні ситуації в особистісно зорієнтованому просторі початкової школи : монографія / О.П. Демченко. – К. : Видавничий Дім «Слово», 2014. – 416 с.
4. Іванчук С.А. До проблеми визначення методологічних основ виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку / С.А. Іванчук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного пед. університету імені Павла Тичини / ред. кол. : Н.С. Побірченко та ін. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. – Випуск № 48. – 320 с.
5. Немов Р.С. Психология : учеб. для студ. пед. вузов : в 3 кн. / Р.С. Немов. – 3-е изд. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 3 : Психодиагностика. Введение в научное психологическое исследование с элементами математической статистики. – 632 с.