Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про видання
Галузь та проблематика
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Порядок рецензування статей
Авторські права та ліцензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 35 (2016): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 35 (2016): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-21
Статті
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Надія АШИТОК
4-10
PDF
ПРАВА ДИТИНИ НА ОСВІТУ ТА РЕАБІЛІТАЦІЮ У ЗАКОНОДАВЧИХ ДОКУМЕНТАХ ПОЛЬЩІ ТА ЇХ ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ
Кристина БАРЛУҐ
11-21
PDF
ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ЧИННИК ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДО ПОЗАКЛАСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ШКОЛІ
Тетяна БАТРАК
22-28
PDF
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ЯК СКЛАДНИК ПРОФЕСІОГРАМИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Галина БІЛАВИЧ, Тетяна СТАМБУЛЬСЬКА
29-35
PDF
ПРОСВІТНИЦЬКО-КОНСУЛЬТАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ ЛІКАРІВ ЩОДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА В ГАЛИЧИНІ (перша третина ХХ ст.)
Іван БІЛАВИЧ, Борис САВЧУК
36-42
PDF
ЧИННИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Мар’яна БРОДА
43-51
PDF
САМООЦІНКА СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА ЇХ КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ
Данута ВОСІК-КАВАЛЯ
52-63
PDF
АНАЛІЗ МЕТА-ЦІННОСТЕЙ У ЖІНОК З АНОРЕКСІЄЮ І ПСИХІЧНОЮ БУЛІМІЄЮ
Анна ВЯТРОВСЬКА
64-73
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ CТУДЕНТАМИ БАКАЛАВРІАТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОГО НАПРЯМУ (ОБМІН ДОСВІДОМ)
Лариса ГАРАЩЕНКО
74-83
PDF
ПРОБЛЕМА ВИБОРУ СЕРЕДНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ГІМНАЗІЇ) В АВСТРІЇ
Ольга ДЄНІЧЄВА
84-91
PDF
ЗМІСТ І ФОРМИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ (1950 – 1990 рр.)
Оксана ДМИТРИШИН
92-99
PDF
ЕЛЕМЕНТИ ІМІДЖОТВОРЧОСТІ У НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Тетяна ДОВГА
100-108
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ
Лариса ЗДАНЕВИЧ
109-117
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ ВИХОВАНОСТІ ОСНОВ КУЛЬТУРИ СПОЖИВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Сабіна ІВАНЧУК
118-127
PDF
ПИТАННЯ ФІЗИЧНОГО Й МОРАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У ТВОРЧОМУ ДОРОБКУ ЖІНОК-ПЕДАГОГІВ СХІДНОЇ ГАЛИЧИНИ МІЖВОЄННОГО ПЕРІОДУ
Світлана ІВАХ
128-137
PDF
ОПІКА НАД ДІТЬМИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД
Ореста КАРПЕНКО
138-144
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
Ольга КОБРІЙ
145-153
PDF
ШКОЛА В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЧНИХ ЗМІН: ВІД ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ ДО БЕЗПОРАДНОСТІ ПОЛЬСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ
Марія КОЦУР
154-163
PDF
РІВЕНЬ САМОЦІННОСТІ ДІТЕЙ, ЯКІ АКТИВНО ЗАЙМАЮТЬСЯ СПОРТОМ
Малґожата МАЙЄРЕК
164-172
PDF
ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ЦИВІЛІЗАЦІЙ ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ ПЕРІОДУ КОНКІСТИ: ТРАДИЦІЇ І СПАДКОЄМНІСТЬ
Лариса МАКСІМУК
173-181
PDF
СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ З ДИСЛЕКСІЄЮ У КОНТЕКСТІ САМООЦІНКИ
Аґнешка ПАВЛЮК-СКШИПЕК, Анна ВІТЕК
182-189
PDF
ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Тетяна ПЛАЧИНДА
190-198
PDF
ОПАНУВАННЯ КУРСУ «ТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ УМІНЬ І НАВИЧОК ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ
Тетяна САВЧЕНКО
199-207
PDF
ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
Лариса СЛИВКА
208-216
PDF
ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ ПОСТПЕНІТЕНЦІАРНОГО ПАТРОНАТУ у ХІХ – на початку ХХ ст.
Вікторія СТРЕМЕЦЬКА
217-225
PDF
ПОЛІКУЛЬТУРНЕ ВИХОВАННЯ: КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИЙ КОНТЕКСТ
Михайло СТРОЧУК
226-235
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ФЕНОМЕНА «МЕТОДИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Оксана ФЕСЕНКО
236-243
PDF
ЗМІСТ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ ГАЛИЧИНИ (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
Марія ЧЕПІЛЬ
244-254
PDF
ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЖІНКИ-МАТЕРІ В СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОЇ ОСОБИСТОСТІ
Ганна ШЕВЦОВА
255-264
PDF
Мова
English
Українська
logo