ОСОБЛИВОСТІ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД

Автор(и)

Ключові слова:

обдарованість, ідентифікація, обдаровані школярі, американська школа, методи ідентифікації.

Анотація

Статтю присвячено висвітленню проблеми ідентифікації обдарованих дітей та молоді у загальноосвітніх школах США. З’ясовано сутність основоположного поняття дослідження – обдаровані діти та молодь – в американських законодавчих документах із відображенням штатової специфіки й окреслено складові обдарованості. Схарактеризовано методи та етапи ідентифікації обдарованих школярів в американських загальноосвітніх навчальних закладах.

Посилання

1. Coleman M.R. The Identification of Students Who Are Gifted / M.R. Coleman // ERIC EC Digest № E644. – 2003. – 4 p.

2. Kaufman S.B. Who is currently identified as gifted in the United States? [Electronic resource] / S.B. Kaufman // Psychology today. – 04 January 2012. – Access mode : https://www.psychologytoday.com/blog/beautiful-minds/201201/who- is-currently-identified-gifted-in-the-united-states.

3. Marland S.P. Education of the gifted and talented : Report to the Congress of the United States by the U.S. Commissioner of Education and background papers submitted to the U.S. Office of Education / S.P. Marland (2 vols.). – Washington, DC : U.S. Government Printing Office, 1972. – (Government Documents Y4.L 11/2: G36).

4. McClain M.-C. Identification of Gifted Students in the United States Today: A Look at State Definitions, Policies, and Practices / M.-C. McClain, S. Pfeiffer // Journal of Applied School Psychology. – 2012. – Vol. 28. – P. 59 – 88.

5. National Association for gifted children. Identification [Electronic resource]. – http://www.nagc.org/resources-publications/gifted-education-practices/identification.

6. National Excellence : A Case for Developing America’s Talent / P. O’Connell-Ross and others. – Office of Educational Research and Improvement (ED), Washington, DC, 1993. – 42 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

БОЙЧЕНКО, М. (2025). ОСОБЛИВОСТІ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (34), 14–19. вилучено із http://pedagogy.dspu.in.ua/index.php/pedagogy/article/view/365