СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАСОБІВ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

Ключові слова:

естетотерапія, модель, професійна підготовка, компоненти моделі, етапи реалізації моделі, мета та результат моделі.

Анотація

У статті на основі аналізу науково-педагогічних джерел виокремлено компоненти моделі професійної підготовки майбутніх педагогів школи І ступеня до використання засобів естетотерапії з метою соціального виховання учнів. Висвітлено дослідження вчених щодо специфіки побудови означеної моделі. Обґрунтовано складові відповідної моделі: мету, змістове забезпечення, методи та принципи навчання, етапи реалізації, компоненти, рівні й результат впровадження означеної моделі до змісту професійно-педагогічної підготовки.

Посилання

1. Будник О.Б. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О.Б. Будник. – Житомир, 2015. – 552 с.

2. Клаус Г. Кибернетика и философия : пер. с нем. / Г. Клаус. – М. : Изд-во иностр. лит., 1963. – 531 с.

3. Кузьмина Н.В. Очерки психологии труда учителя / Н.В. Кузьміна. − Л. : Издательство Ленинградского университета, 1967. − 184 с.

4. Пирогова О.В. Моделирование в образовании / О.В. Пирогова // Инновации в образовании. – 2004. – № 5. – С. 36 – 40.

5. Хоружа Л.Л. Теоретичні засади формування етичної компетентності майбутніх учителів початкових класів : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л.Л. Хоружа. – К., 2004. – 365 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-05

Як цитувати

СТЕПУРА, Ю. (2025). СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАСОБІВ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (34), 221–227. вилучено із http://pedagogy.dspu.in.ua/index.php/pedagogy/article/view/387