ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Ірина МАЛАШЕВСЬКА

Ключові слова:

діти молодшого шкільного віку, навчання музики, навчальні плани та програми, відповідність теорії та практики, сучасна система музичної освіти.

Анотація

У статті висвітлюються теоретичні та практичні аспекти сучасної системи музичного навчання початкової школи. Проводиться огляд нормативної документації (Державного стандарту початкової освіти, навчальних планів і програм). Здійснюється аналіз останніх наукових досліджень у галузі методики музичного навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку. Визначається рівень відповідності теорії та практики у системі музичної освіти молодших школярів на сучасному етапі.

Посилання

1. Барвінок І.В. Формування музично-естетичної культури молодших школярів в умовах культурно-дозвіллєвої діяльності : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 “Теорія і методика навчання музики і музичного виховання” / І.В. Барвінок. – К., 2000. – 19 с.

2. Давыдова М.А. Формирование интереса к музыке у шестилетних учащихся (в условиях комплексного подхода: школа – семья) : автореф. дисс. … канд. пед. наук : 13.00.02 “Методика преподавания музыки” / М.А. Давыдова. – М., 1990. – 14 с.

3. Жорняк Б.Є. Методичні засади формування творчої активності молодших школярів засобами колективної музичної діяльності : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 “Теорія і методика навчання музики і музичного виховання” / Богдана Євгенівна Жорняк. – К., 2013. – 19 с.

4. Койкова Е.І. Виховання толерантності у молодших школярів на уроках музики в умовах полікультурного простору : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 “Теорія і методика виховання” / Е.І. Койкова. – Луганськ, 2008. – 22 с.

5. Миколінська С.І. Методика формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 “Теорія і методика навчання музики і музичного виховання” / С.І. Миколінська. – К., 2013. – 20 с.

6. Нормативно-правова база загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://iitzo.gov.ua/serednya-osvita/pro-viddilennya-zmistu-zahalnoji-serednoji-osvity/normatyvno-pravova-baza-pochatkovoji-osvity/.

7. Черниш Т. Реалізація терапевтичного потенціалу музичного мистецтва на уроках музики в початковій школі / Т. Черниш // Простір арт-терапії: горизонти стосунків : матеріали VII Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Київ, 12 – 14 березня 2014 р.) / Київський міський Будинок Вчителя, Інститут мистецтв НПУ ім. М.П. Драгоманова, Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця. – К. : Вид-во “Міленіум”, 2010. – С. 55 – 59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-07

Як цитувати

МАЛАШЕВСЬКА, І. (2025). ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (31). вилучено із http://pedagogy.dspu.in.ua/index.php/pedagogy/article/view/443