Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про видання
Галузь та проблематика
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Порядок рецензування статей
Авторські права та ліцензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 39 (2018): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 39 (2018): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2024-11-21
Статті
МЕТОДИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Людмила АЛЕКСЄЄНКО-ЛЕМОВСЬКА
13–26
PDF
ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИМИ ЗАСОБАМИ
Майя БАБКІНА
27–39
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РЕФОРМУВАННЯ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ О. МАКАРУШКИ (1867–1931)
Леся БОДАК
40–49
PDF
ПРОБЛЕМА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ
Тетяна БOРОХВІНА
50–61
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ПИСЬМА В УЧНІВ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Світлана ГІРНЯК, Світлана ЛУЦІВ
62–72
PDF
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТЬЮТОРСТВА ТА МЕНТОРСТВА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ
Оксана ІВАНИЦЬКА
73–84
PDF (English)
ПЕРЕДУМОВИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРЕДСТАВНИЦЬ ЖІНОЧОГО РУХУ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО ШКІЛЬНИЦТВА ГАЛИЧИНИ (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)
Світлана ІВАХ
85–103
PDF
Мова
English
Українська
logo