ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ CТУДЕНТАМИ БАКАЛАВРІАТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОГО НАПРЯМУ (ОБМІН ДОСВІДОМ)

Автор(и)

Ключові слова:

організація навчальної діяльності, партнерська взає-модія, інтерактивні методи навчання, компетентнісний підхід

Анотація

Стаття присвячена пошуку ефективних шляхів реалізації діяльніс-ного компонента підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти до роз-в’язання завдань фізкультурно-оздоровчого напряму. Обгрунтовується доцільність використання інтерактивних методів навчання для якісного оволодіння професійним досвідом майбутніми бакалаврам дошкільної осві-ти. Аргументується важливість організації навчальної діяльності на ос-нові взаємодії викладача зі студентами. Розглянуто основи технології професійної підготовки бакалаврів на прикладі однієї з тем навчальної дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку».

Посилання

Богініч О.Л. Шляхи вдосконалення системи підготовки фахівців до-шкільної освіти [Електронний ресурс] / О.Л. Богініч. – Режим доступу : http:// intellectinvest.org.ua/pedagog_editions_emagazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2008_st_9/. – Назва з екрана.

Богініч О.Л. Зміна методологічних орієнтирів сучасної системи освіти / Ольга Любомирівна Богініч // Педагогічні науки : зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. – Бердянськ, 2005. – № 1. – С. 5 – 14.

Вільчковский Е.С. Теорія и методика фізичного виховання дітей до-шкільного віку : навч. посіб. / Е.С. Вільчковский, О.І. Курок. – 3-е вид., перероб. і доп. – Суми : Університет. кн., 2010. – 428 с.

Луговий В.І., Слюсаренко О.М., Таланова Ж.В. Становлення систем основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмаль-них змін в освіті / В.І. Луговий, О.М. Слюсаренко, Ж.В. Таланова // Педагогіка і психологія : Вісник АПН України. – 2014. – № 2. – С. 14 – 22.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-25