ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ

Автор(и)

Ключові слова:

майбутній вихователь, професійна підготовка, діти дошкільного віку, метод SWOT-аналізу, форсайт-ігри, інтернет-ресурси, блог, скайп-лекція, мультимедійна презентація

Анотація

У статті проаналізовано використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дітьми дошкільного віку; виокремлено дієві засоби підготовки майбутніх вихова-телів до роботи з дітьми (інтернет-ресурси, блоги, скайп-лекції, мульти-медійні презентації тощо), з’ясовано пріоритети у проведенні SWOT-ана-лізу в підготовці майбутніх фахівців; зосереджено увагу, на медіаресурсах (форуми та блоги, вебінари, підкасти, відеоконференції, віртуальні світи, електронні бібліотеки, WIKI), виокремлено дидактичні можливості відео-техніки.

Посилання

Абдрахманова И.Э. Речь телевизионных средств массовой информа-ции как учебный предмет на аудиовизуальных занятиях / И.Э. Абдрахманова // Вестник Татарского государственного гуманитарно-педагогического универси-тета. – 2007. – № 4 (11). – С. 28 – 33.

Акмаева Р.И. Стратегическое планирование и стратегический ме-неджмент : учеб. пособ. / Р.И. Акмаева. – М. : Финансы и статистика, 2006. – 208 с.

Андреев А.В. Использование дистанционных технологий в очном обу-чении [Электронный ресурс] / А.В. Андреев, С.В. Андреева, И.Б. Доценко // Педсовет. орг. – 2008. – Режим доступа : http://pedsovet.org. – Дата доступа 17.10.2009.

Медіаосвіта та медіа грамотність : підручник / ред.-упор. В.Ф. Іванов, О.В. Волошенюк ; за наук. ред. В.В. Різуна. – К. : Центр вільної преси, 2012. – 352 с.

Обущенко С.И. Образовательный форсайт качества и результативности дополнительного образования как цель модернизации дейтельности УДОД / С.И. Обущенко // Известия Российского государственного педагогического уни-верситета им. А.И. Герцена. – 2007. – Т. 22, № 53. – С. 353 – 358.

Переверзева А.А. Опыт использования имитационных технологий в об-разовательном процессе / А.А. Переверзева. – 2013. – № 10 (26). – C. 101 – 104.

Песоцкий Ю.С. Высокотехнологическая образовательная среда: прин-ципы проектирования / Ю.С. Песоцкий // Педагогика. – 2002. – № 5. – С. 26 – 35.

Путеводитель для преподавателей по миру современных информацио-нных технологий / «Электронный университет» и LBS Education при поддержке Microsoft // e – teaching: эффективная работа преподавателей [Электронный ресурс]. – 2008. – Режим доступа : http://www.e-teaching.ru/po/Pages/guide.aspx. – Дата доступа 17.03.2013.

Семенова Н.Н. Форсайт в условиях глобализации / Н.Н. Семенова // Наука. Инновации. Образование : альманах. – Вып. 5 : Форсайт: основы и прак-тика. – С. 129 – 141.

Семиченко В.А. Методологічна культура викладача вищої школи як умова формування його професіоналізму / В.А. Семиченко // Науковий вісник МДУ : Педагогічні науки : зб. наук. праць / за ред. В.Д. Будака, О.М. Пєхоти. – Миколаїв : МДУ, 2006. – Вип. 12, т. 1. – С. 43 – 50.

Украина оказалась на четвертом месте по использованию студентами ноутбуков [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://proit.com.ua/news/soft/ 2011/10/11/132229.html (23.02.2012). – Назва з екрану.

Федоров А.В. Социальные коммуникации: новое в науке, образова-нии, технологиях / А.В. Федоров // Материалы Междунар. науч.-практ. конф. – СПб. : Роза мира, 2004. – С. 83 – 86.

Хміль Н. Формування навичок ефективного використання блогів у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Хміль, С. Дяченко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2012. – № 5 (Ч. 2). – C. 188 – 193.

Шелюбская Н.В. Практика форсайта в странах Западной Европы / Н.В. Шелюбская // Наука. Инновации. Образование : альманах. – Вып. 5 : Фор-сайт: основы и практика. – 2003. – С. 11 – 24.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-25