МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

Ключові слова:

моделювання, зміст педагогічної діяльності, демо-кратична структура педагогічної діяльності, навчальні плани, програми, підручники, посібники

Анотація

У статті розкрито різні способи моделювання професійної підго-товки педагога, які передбачають визначення обсягу та якості пропоно-ваної інформації, постановку проблем, задач та орієнтують на його творчість. Обґрунтовано кардинальні зміни у сучасному трактуванні педагогічної діяльності, пов’язані з її демократичною структурою, відо-браженням її змісту у навчальних планах, програмах, підручниках, посіб-никах. Акцент зроблено на функціях майбутньої діяльності вчителя та на відповідних аспектах моделювання його підготовки, пов’язаними з наближенням умов навчання до реалій життя.

Посилання

Беспалько В.П. Системно-методическое обеспечение учебно-воспита-тельного процесса подготовки специалистов / Владимир Павлович Беспалько, Юрий Геннадиевич Татур. – М. : Высшая школа, 1989. – 144 с.

Богданова І.М. Педагогічні інновації в системі підготовки вчителя: кінець ХХ – початок ХХІ століття : монографія / Інна Михайлівна Богданова ; Південний науковий центр АПН України ; Південноукраїнський національний педагогічний ун-т ім. К.Д. Ушинського. – О. : М.П. Черкасов, 2009. – 157 с.

Глузман А.В. Тенденции развития университетского педагогического образования в Украине : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Александр Владимирович Глузман. – К. : Институт педаго-гики и психологии профессионального образования АПН Украины, 1997. – 479 с.

Гриньова В.М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспекти) / Валентина Миколаївна Гриньова. – Х. : Основа, 1998. – 300 с.

Елканов С.Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / Самсадин Бутохович Елканов. – М. : Просвещение, 1989. – 189 с.

Кузьмина Н.В. Очерки психологии труда учителя / Нина Васильевна Кузьмина. – Ленинград : ЛГУ, 1967. – 183 с.

Лозова В.І. Теоретичні основи виховання і навчання : навч. посіб. [для студ. пед. навч. закл.] / Валентина Іванівна Лозова, Ганна Володимирівна Троцко ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С. Сковороди. – 2-е вид., випр. і допов. – Х. : ОВС, 2002. – 400 с.

Пантюк М. Опорні схеми з педагогіки. Дидактика. Ключові поняття та терміни. Модуль 1 / Микола Пантюк, Тетяна Пантюк. – Дрогобич : Коло, 2010. – 88 с.

Подобєдова ТЮ. Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічного проектування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 «Тео-рія і методика професійної освіти» / Тетяна Юріївна Подобєдова. – Луганськ : Східноукраїнський національний ун-т ім. В. Даля, 2005. – 21 с.

Фурман А. Теорія і практика розвивального підручника : монографія / Анатолій Фурман. – Тернопіль : Економічна думка, 2004. – 288 с. ; Хутор-ской А.В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обуче-ния / Андрей Викторович Хуторской. – М. : Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.

Хуторской А.В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креа-тивного обучения / Андрей Викторович Хуторской. – М. : Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.

Шахов В. Базова педагогічна освіта майбутнього вчителя: загальнопе-дагогічний аспект / Володимир Шахов. – Вінниця : Едельвейс, 2007. – 383 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-25