МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК ЗІ СТУДЕНТАМИ – ФІЗИЧНИМИ ТЕРАПЕВТАМИ

Автор(и)

  • Наталія КОМПАНЕЦЬ Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» https://orcid.org/0000-0002-5333-4333

DOI:

https://doi.org/10.24919/2413-2039.12/44.14

Ключові слова:

інноваційні технології, інтерактивні технології, іноземна мова, фізична терапія, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

У цій статті висвітлено проблематику застосування інноваційних технологій у навчанні студентів, що здобувають знання зі спеціальності «Фізична терапія», що має на меті не звичайне здобуття певного рівня мовних навичок, а повноцінне їх інтегрування в жит- тя студента і розширення меж його інтелектуального і особистісного пошуку. Таким чином, для конкретизації базису з цього питання надані визначення та якісна характеристика термінів «інноваційна освітня технологія» та «інтерактивне навчання», чітко описано структуру та охарактеризовано її складники. Окрім цього, в статті означено чітку залежність між сен- сорним фізіологічно обґрунтованим сприйняттям і освоєнням студентом інформації та типом її вигляду, з огляду на максимально широкий спектр можливого навчального матеріалу – графічних матеріалів, схем, таблиць, відео та аудіодоріжок. Основними методами роботи, які викори- стовувались у дослідженні, є аналіз, класифікація, узагальнення та систематизація науково- теоретичного матеріалу. Головною метою вивчення іноземної мови в закладах вищої освіти є засвоєння її як звичайного засобу комунікації та інтеграції її як апарату, що дає змогу розши- рити потенційні межі спеціаліста. Велику частку матеріалу цієї статті займає характери- стика викладача, його ролі та призначення в сучасному світі. Одним з основних завдань вчите- ля як проміжної ланки між студентом і інформаційним простором є збереження та постійне підтримання рівня мотивації, пошук підходів для активного його залучення у процес. Також на прикладі інноваційного WebQuest методу, який орієнтований на пошук інформації, можна скла- сти чіткий алгоритм того, як має проходити заняття з максимально високим коефіцієнтом корисної дії, тобто створити для учнів середовище для повноцінного і всебічного розвитку їхніх компетенцій у навчанні іноземної мови.

Посилання

Гуревич Р.С., Кадемія М.Ю., Шевченко Л.С. Інтерактивні технології навчання у вищому педагогічному навчальному закладі : навчальний посібник. Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2013. 309 с.

Лісовий В.М., Марковський В.Д. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів ХНМУ. Матеріали Всеукр. навч. наук. конф. Тернопіль, 2012. С. 45–47.

Михелькевич В. Справочник по педагогическим инновациям. Самара, 1998.

Запорожан В.М., Кресюн В.Й., Чернецька О.В. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців. Матеріали Всеукр. навч. наук. конф. Тернопіль, 2012. С. 26–30.

Федірко Н.О. Використання web-quest методу в іншомовній підготовці студентів. Якість вищої освіти: сучасний стан та шляхи забезпечення : матеріали Всеукр. наук.-метод. інтернет-конф. пед. працівників вищ. навч. закладів І-ІІ рівнів акредитації, м. Харків, 17–18 квіт. 2017 р. С. 292–294.

Хасия Т. Педагогические инновационные технологии в вузе. Актуальные вопросы современной педагогики : материалы междунар. науч. конф., м. Уфа, черв. 2011 р. С. 120–122.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-19