МОЖЛИВОСТІ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ У КУРСІ МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2413-2039.12/44.18

Ключові слова:

активне навчання, морська англійська мова, уміння мислення вищого рівня, змішане навчання

Анотація

Необхідність більшої уваги вищих навчальних закладів до розвитку у студентів умінь критичного і креативного мислення, спілкування і співпраці, особливо необхідних в умовах сьогоден- ня, орієнтує викладачів на упровадження активного навчання і, таким чином, на усвідомлення його складових елементів. У статті йдеться про поняття «активне навчання» та важливість визна- чення його складових елементів у навчанні морської англійської мови. Автор зупиняється на осо- бливостях запровадження та використання стратегії активного навчання на різних етапах курсу морської англійської мови у морському закладі вищої освіти. Особлива увага приділена використан- ню завдань, що потребують застосування умінь вищого розумового рівня, та розвитку здатності студентів здійснювати рефлексію щодо результативності власного навчання. Зазначається, що дослідження базувалось на спостереженнях за організацією навчального процесу на заняттях викладачів кафедри, порівнянні завдань, застосованих на різних етапах занять з різновіковими студентами, аналізі планів занять і проведенні дискусій з викладачами морської англійської мови стосовно можливостей застосування стратегії активного навчан- ня. Автор характеризує перепони на шляху викладачів до системного використання стратегії активного навчання, на особливостях використання активного навчання на заняттях зі сту- дентами різних років навчання, а також на методах активного навчання, що застосовують- ся у практиці роботи. Важливою частиною статті є думки автора стосовно можливості застосування методів активного навчання у змішаному форматі навчального процесу і осо- бливостях рефлективних завдань на курсі морської англійської мови. Висловлено думку, що окремим кафедрам, які вирішують запроваджувати активне навчання, слід самостійно визначитися, який зміст вкладається в поняття «активне навчання» в умовах відповідної професійної спрямованості навчального курсу.

Посилання

Aksit, F., Niemi, H., Nevgi, A. Why is active learning so difficult to implement. (2016). URL: http://dx.doi.org/10.14221/ajte.2016v41n4.6

Alves, M. Ways to Apply Active Learning in the College ESL Classroom. (2015). URL: www.researchgate.net

Anderson, L., Krathwohl, D. (2001). A Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing. Revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives. URL: https://docplayer.net/100316759-Taxonomy-leaitning-teach-ing-assessing.html

Bonwell, C.; Eison, J. (1991). Active Learning: Creating Excitement in the Classroom. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED336049.pdf

Borte, K. Barriers to student active learning in higher education. (2020). URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13562517.2020.1839746? journal Code=cthe20

Brame, C. Active Learning. (2016). URL: https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/active-learning/

Butler, S. Keep Learners at the Center of the Design Process. (n.d.). URL: https://www.smartsparrow.com/what-is-active-learning/

Chervase, C. Active Methods for Language Learning. (2016). URL: https://www.armyacademy.ro/reviste/rev2_2016/Chervase.pdf

Devi S. Active learning models for effective teaching. (2014). URL: https://jntuhhrdc.in/docs/Mini%20project.pdf

Doyle, L. The Benefits of Active Learning in Higher Education. (2019). URL: https://www.northeastern.edu/graduate/blog/active-learning-higher-education/

Edwards, S. Four barriers to active learning and three qualities to help teachers overcome those challenges. (n.d.) URL: https://coenews. augusta.edu/ archives/1050.

Meylan, C. From passive to active learning: pros, cons and 6 strategies. (n.d.) URL: https://hospitalityinsights.ehl.edu/passive-active-learning.

Parikh, A. 4 Common Impediments to Active Learning. (2019). URL: https://tophat.com/blog/active-learning-impediments/.

Perez-Castillejo, S. Active Learning Ideas for Language Teaching with Zoom. (2020). URL: https://extemporeapp.com/active-learning-ideas-language-teaching-zoom/.

STCW Convention and STCW Code (2017). URL: https://navlib.net/wp-content/uploads/2018/06/STCW–2017.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-19