ОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ КОРІННИХ НАРОДІВ КАНАДИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98601

Ключові слова:

Канада, корінні народи, шкільна освіта, успішність учнів – представників корінного походження, соціальні, економічні, педагогічні фактори.

Анотація

У статті досліджується проблема освіти корінних народів Канади. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури, яка висвітлює окремі аспекти предмета дослідження. З’ясовано специфіку організації шкільного навчання учнів – представників корінного походження. Виявлено зовнішні (соціальні, економічні) та внутрішні (педагогічні) фактори, що впливають на успішність дітей корінних народів Канади у період шкільного навчання. Представлено висновки дослідження, визначено перспективи подальших розвідок окресленої проблеми.

Посилання

1. Мукан Н.В. Освіта дітей вікової категорії 2,5 – 6 років у Канаді / Н.В. Мукан, О.В. Барабаш // Молодий вчений. – 2014. – № 12 (15). – C. 169 – 172.

2. Побірченко Н. Змістовний аспект поняття «Авторська школа» / Н. Побірченко // Електронний Журнал «Педагогічна Наука: Історія, Теорія, Практика, Тенденції Розвитку». – 2008. – № 2 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.intellect-invest.org.ua/ukr/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_ science_arhiv_pn_n2_2008/.

3. Тітаренко І. Розвиток ідеї альтернативної освіти в історії американської педагогічної думки / І. Тітаренко // Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. – 2013. – № 11 (270), Ч. ІІ. – С. 44 – 50.

4. Canada Census 2012, 2016 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www12.statcan.gc.ca/census-recensement.

5. Raham H. Best Practices in Aboriginal Education: A Literature Review and Analysis for Policy Directions / H. Raham. – Office of the Federal Interlocutor, Indian and Northern Affairs Canada, 2009. – 104 p.

6. Reforming First Nations Education : From Crisis to Hope. Report of the Standing Senate Committee On Aboriginal Peoples // Senate Committees Directorate. – December 2011. – 80 p.

7. Richards J., Scott M. Aboriginal Education : Strengthening the Foundations. CPRN Research Report / J. Richards, M. Scott. – Ottawa, December 2009. – 92 p.

8. Statistics Canada [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. statcan.gc.ca/eng/start.

9. Stöger P. The foreignness: the need to discuss aspects for multicultural learning / Peter Stöger // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – 2016. – Вип. 2/34. – C. 266 – 274.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-28

Як цитувати

МУКАН, Н., & ЗАПОТІЧНА, М. (2025). ОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ КОРІННИХ НАРОДІВ КАНАДИ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (36), 177–185. https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98601