ЧИННИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
чинники, інформаційні технології, індивідуалізація та диференціація навчання, форми та методи навчальної діяльності.Анотація
У статті обґрунтовується важлива роль сучасних інформаційних технологій у демократизації підготовки майбутнього вчителя англійської мови та розкриваються відповідні чинники їх упровадження у ВНЗ України. Вони стосуються індивідуалізації і диференціації навчальної діяльності студентів, її оцінювання викладачем у поєднанні із самоконтролем і самооцінкою студентів, оптимального поєднання форм та методів їхнього самостійного навчання тощо. Водночас охарактеризоване місце Інтернет-ресурсів, on-line курсів, відео-матеріалів у процесі викладання англійської мови. Наголошено на ролі викладача як організатора роботи.
Посилання
1. Бим И.Л. К проблеме оценивания современного ученика иностранного языка / И.Л. Бим // Иностранные языки в школе. – 2002. – № 3. – С. 27 – 34.
2. Вірченко Т.І. Інтерактивні технології формування мовної особистості: використання відео / Т.І. Вірченко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки : зб. наук. статей. – 2009. – № 15. – C. 33 – 40.
3. Журан Е.А. Проблеми розробки інтерактивних електронних підручників / Е.А. Журан // Інформаційні технології в освіті. – 2012. – № 13. – С. 114 – 116.
4. Панченков А.О. Навчання в дії: Як організувати підготовку викладачів до застосування інтерактивних технологій навчання : метод. посіб. / А.О. Панченков, О.І. Пометун, Т.О. Ремех. – К. : А. П. Н. – 2008. – 72 c.
5. Солдатенко М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу / М. Солдатенко // Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 3 – 5.
6. Хміль Н.А. Нові інформаційні технології як засіб науково-педагогічної комунікації / Н.А. Хміль // Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (11 – 13 груд. 2006 р., м. Луганськ). – Луганськ : Альма-матер. – 2006. – С. 219 – 221.
7. Taylor Mark. Teaching Generation Next: A Pedagogy for Today’s Learner’s / Mark Taylor // http:// A Collection of Papers on Self-Study and Instructional Improvement. – 26th Edition. – 2010. – P. 192 – 196.
8. Moeller A.J., McNulty A. WebQuests, teacher preparation and language learning: theory into practice / A.J. Moeller, A. McNulty. – [On-line resource] : http:// digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1173&context=teachlearnfacpub.
9. Smith D.G. Teaching English with Information technology / David Gordon Smith, Eric Baber. – London : Modern English Publishing Ltd, 2005. – 181 p.