САМООЦІНКА СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА ЇХ КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ

Автор(и)

Ключові слова:

самооцінка, глобальна самооцінка, часткова самооцінка, комунікативна активність, старшокласники.

Анотація

У статті висвітлено теоретично-емпіричні засади самооцінки й комунікативної активності старшокласників. Визначення рівня самооцінки і комунікативних навичок молоді є надзвичайно важливим, оскільки може визначити напрями виховної роботи школи. Висока самооцінка молоді визначає її активне ставлення до викликів, впливає на реалізацію поставлених цілей і пошук шляхів їх розв’язання. Для нормального функціонування суспільної людини важливою є її комунікативна діяльність. Представлено результати власного дослідження автора із означеної проблеми.

Посилання

1. Branden N. 6 filarów poczucia własnej wartości / N. Branden. – Łódź : Wydawnictwo Ravi, 1998. – 331 s.

2. Dzwonkowska I. Samoocena i jej pomiar. Polska adaptacja skali SES M. Rosenberg / I. Dzwonkowska, K. Lachowicz-Tabaczek, M. Łaguna. – Warszawa : Pracownia Testów Psychologicznych, 2008. – 78 s.

3. Kulas H. Samoocena młodzieży / H. Kulas. – Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1986. – 207 s.

4. Nęcki Z. Komunikowanie interpersonalne / Z. Nęcki. – Wrocław : Ossolineum, 1992. – 187 s.

5. Niebrzydowski L. O poznawaniu i ocenie samego siebie / L. Niebrzydowski. – Warszawa : Nasza Księgarnia, 1976. – 208 s.

6. Reber A.S. Dictionary of Psychology / A.S. Reber. – London : Penguin Books, 1985. – 848 s.

7. Reykowski J. Procesy emocjonalne, motywacja, osobowość / J. Reykowski. –Warszawa : PWN, 1992. – 200 s.

8. Słownik psychologiczny / red. W. Szewczuk. – Warszawa : Wydawnictwo Pedagogiczne, 1985. – 363 s.

9. Wosik-Kawala D. Korygowanie samooceny uczniów gimnazjum / D. Wosik-Kawala. – Lublin : UMCS, 2007. – 210 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-29

Як цитувати

ВОСІК-КАВАЛЯ, Д. (2025). САМООЦІНКА СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА ЇХ КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (35), 52–63. вилучено із http://pedagogy.dspu.in.ua/index.php/pedagogy/article/view/340