ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ CТУДЕНТАМИ БАКАЛАВРІАТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОГО НАПРЯМУ (ОБМІН ДОСВІДОМ)
Ключові слова:
організація навчальної діяльності, партнерська взаємодія, інтерактивні методи навчання, компетентнісний підхід.Анотація
Стаття присвячена пошуку ефективних шляхів реалізації діяльнісного компонента підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти до розв’язання завдань фізкультурно-оздоровчого напряму. Обгрунтовується доцільність використання інтерактивних методів навчання для якісного оволодіння професійним досвідом майбутніми бакалаврам дошкільної освіти. Аргументується важливість організації навчальної діяльності на основі взаємодії викладача зі студентами. Розглянуто основи технології професійної підготовки бакалаврів на прикладі однієї з тем навчальної дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку».
Посилання
1. Богініч О.Л. Шляхи вдосконалення системи підготовки фахівців дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О.Л. Богініч. – Режим доступу : http:// intellectinvest.org.ua/pedagog_editions_emagazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2008_st_9/. – Назва з екрана.
2. Богініч О.Л. Зміна методологічних орієнтирів сучасної системи освіти / Ольга Любомирівна Богініч // Педагогічні науки : зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. – Бердянськ, 2005. – № 1. – С. 5 – 14.
3. Вільчковский Е.С. Теорія и методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Е.С. Вільчковский, О.І. Курок. – 3-е вид., перероб. і доп. – Суми : Університет. кн., 2010. – 428 с.
4. Луговий В.І., Слюсаренко О.М., Таланова Ж.В. Становлення систем основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В.І. Луговий, О.М. Слюсаренко, Ж.В. Таланова // Педагогіка і психологія : Вісник АПН України. – 2014. – № 2. – С. 14 – 22.