PARTNERSHIP INTERACTION IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES IN A NON-LANGUAGE HIGHER EDUCATIONAL UNIVERSITY AS ONE OF THE CONDITIONS FOR SUCCESSFUL STUDENT LEARNING (EXCHANGE OF EXPERIENCE)

Authors

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102607

Keywords:

партнерська взаємодія, психологічний комфорт, прийоми педагогічного впливу, навчання іноземної мови, студенти.

Abstract

PARTNERSHIP INTERACTION IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES IN A NON-LANGUAGE HIGHER EDUCATIONAL UNIVERSITY AS ONE OF THE CONDITIONS FOR SUCCESSFUL STUDENT LEARNING (EXCHANGE OF EXPERIENCE)

References

1. Восік-Каваля Д. Самооцінка старшокласників та їх комунікативна активність / Д. Восік-Каваля // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – Дрогобич, 2016. – Випуск 3/35. – С. 52–63.

2. Гаращенко Л. Організація взаємодії зі студентами бакалаврату в процесі вивчення дисциплін професійного напряму (обмін досвідом) / Л. Гаращенко // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – Дрогобич, 2016. – Випуск 3/35. – С. 74–83.

3. Гончар О.В. Педагогічна взаємодія учасників навчального процесу в системі вищої освіти України (історико-педагогічний аспект) : монографія / О.В. Гончар. – Х. : ХНАДУ, 2011. – 424 с.

4. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 331 с.

5. Зимняя И.А. Педагогическая психология : учебник для вузов / И.А. Зимняя. – М. : Логос, 2000. – 315 с.

6. Nęcki Z. Komunikowanie interpersonalne / Z. Nęcki. – Wrocław : Ossolineum, 1992. – 187 s.

7. Савчин М.В. Педагогічна психологія / М.В. Савчин. – Дрогобич : Відродження, 1998. – 208 с.

Published

2025-04-25

How to Cite

HOLUBNYCHA, L. (2025). PARTNERSHIP INTERACTION IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES IN A NON-LANGUAGE HIGHER EDUCATIONAL UNIVERSITY AS ONE OF THE CONDITIONS FOR SUCCESSFUL STUDENT LEARNING (EXCHANGE OF EXPERIENCE). Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (37), 21–28. https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102607