MEANS OF OPTIMIZING THE ACQUISITION OF THEORETICAL KNOWLEDGE BY FUTURE TEACHERS IN THE PROCESS OF STUDYING PROFESSIONAL DISCIPLINES

Authors

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98543

Keywords:

систематизація навчального матеріалу, класифікація, алгоритмізація, логічні прийоми мислення, структурно-семантична схема, модеративні семінари.

Abstract

MEANS OF OPTIMIZING THE ACQUISITION OF THEORETICAL KNOWLEDGE BY FUTURE TEACHERS IN THE PROCESS OF STUDYING PROFESSIONAL DISCIPLINES

References

1. Ашиток Н. Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки фахівців у вищій школі / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – Дрогобич, 2016. – Випуск 3/35. – С. 4 – 10.

2. Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения. Общедидактический аспект / Ю.К. Бабанский. – М., 1983. – С. 124 –176.

3. Гавриш Н.В. Орієнтація на розвиток суб’єктності студента у процесі підготовки професійно компетентних фахівців з дошкільної освіти / Н.В. Гавриш, О.Г. Сущенко // Педагогічні науки : зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. – Бердянськ : БДПУ, 2007. – № 3. – С. 44 – 49.

4. Гавриш Н. Осердечення змісту професійної підготовки як чинник особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів дошкільної освіти / Н. Гавриш, Х. Барна, О. Половіна // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2016. – Issue: 93. – IV (45). – С. 42 – 46.

5. Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении / В.В. Давыдов. – М. : Педагогическое общество России, 2000. – 480 с.

6. Інноваційні технології навчання і виховання : навчальна програма для студентів денної та заочної форм навчання ОКР «Магістр» спеціальності «Початкове навчання» / укладачі : Г.С. Тарасенко, О.А. Голюк. – Вінниця : ВДПУ, 2010. – 108 с.

7. Косма П.В. Мышление учащихся младшего школьного возраста / П.В. Косма. – К. : Радянська школа, 1968. – 268 c.

8. Малихіна С.В. Ієрархічно-рівнева модель дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів та її функціонально-структурні компоненти та блоки / С.В. Малихіна // Молодий вчений. – 2015. – № 12 (27). – Ч. 3. – С. 151 –155.

9. Менчинская Н.А. Мышление в процессе обучения / Н.А. Менчинская // Исследования мышления в советской психологи. – М., 1966. – C. 349 – 387.

10. Пасічник І.Д. Психологія поетапного формування операційних структур систематизації / І.Д. Пасічник. – Острог : Острозька Академія, 1997. – 216 с.

11. Пасічник І.Д. Систематизація в контексті психології мислення / І.Д. Пасічник. – К. : Наукова думка, 1997. – С. 34 – 39.

12. Piaget J. The Psychology of Intelligence (Translator D.E. Berlyne – Translator. Publisher: Routledge) / J. Piaget // Place of publication. – London, 2001. – 202 p.

13. Семенова Н.В. Развитие речи-рассуждения у детей старшего дошкольного возраста : монография / Н.В. Семенова, Л.Г. Шадрина. – М. : Флинта, 2013. – 140 с.

14. Смирнов А.А. Избранные психологические труды / А.А. Смирнов. – М. : Педагогика, 1987. – Т. 2. – 339 с.

15. Стойлова Л.П. Теоретические основы формирования элементарных математических представлений у дошкольников. Курс лекций для студентов дошкольных отделений педагогических колледжей и вузов / Л.П. Стойлова, Н.И. Фрейлах. – М. : Московское городское педагогическое общество, 1998. – С. 7 – 11.

Published

2025-04-25

How to Cite

HAVRYSH, N., & BREZHNIEVA, O. (2025). MEANS OF OPTIMIZING THE ACQUISITION OF THEORETICAL KNOWLEDGE BY FUTURE TEACHERS IN THE PROCESS OF STUDYING PROFESSIONAL DISCIPLINES. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (36), 44–53. https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98543