ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102642

Ключові слова:

розвиток, підприємницька компетентність, концепції освіти, американська школа, міні-підприємства.

Анотація

Стаття присвячена висвітленню особливостей розвитку підприємницької компетентності школярів в американських загальноосвітніх школах. Розкрито сутність, визначено мету та концепції підприємницької освіти. Наведено приклади американських програм, що забезпечують формування готовності в учнів здійснювати підприємницьку діяльність. Розкрито ефективність створення міні-підприємств в американських загальноосвітніх школах.

Посилання

1. Bacigalupo M., Kampylis P., Punie Y., Van den Brande G. EntreComp: The Entrepreneurship Competence Framework / M. Bacigalupo, P. Kampylis, Y. Punie, G. Van den Brande. – Luxembourg : Publication Office of the European Union, 2016. – EUR 27939 EN; doi: 10.2791/593884.

2. Carter S., and Jones-Evans D. Enterprise and small business: Principles, practice and policy / S. Carter, D. Jones-Evans. – 2nd ed. – Harlow : Pearson Education, 2006. – 104 p.

3. Fayolle A., Gailly B. & Lassas-Clerc N. Assessing the impact of entrepreneurship education programmes: a new methodology / A. Fayolle, B. Gailly, N. Lassas-Clerc // Journal of European Industrial Training. – 2006. – 720 p.

4. Junior Achievement Programs [Electronic resource]. – URL : https://www. juniorachievement.org/web/ja-usa/ja-programs.

5. Shepherd D.A. Educating entrepreneurship students about emotion and learning from failure / D.A. Shepherd // Academy of Management Learning & Education. – 2004. – P. 274–287.

6. Young money plan. About Todd [Electronic resource]. – URL : http:// youngmoneyplan.com/about-ym/about-todd/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-25

Як цитувати

СЛІПЕНКО, В. (2025). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (37), 197–205. https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102642