ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИЙ КОНТЕКСТ НАВЧАННЯ ХІМІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98635Ключові слова:
навчання хімії; вивчення хімії; професійна підготовка майбутніх провізорів; професійна компетентність фахівця фармацевтичної галузі.Анотація
У статті узагальнено інформаційні джерела й визначено проблемні завдання професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного сектору галузі охорони здоров’я у реаліях реформування вищої медичної освіти в Україні; окреслено й обґрунтовано дидактичні основи навчання хімії студентів фармацевтичних факультетів сучасних вищих медичних навчальних закладів; схарактеризовано теоретичний і практичний аспекти вивчення майбутніми провізорами навчальних дисциплін з хімії, а саме неорганічної хімії, органічної хімії, аналітичної хімії, фізичної та колоїдної хімії як основи набуття ними професійних компетентностей.
Посилання
1. Бобрицька В.І. Освітня політика України у сфері здоров’язбереження дітей та молоді / В.І. Бобрицька // Матеріали Міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління» : зб. наук. праць. – К., 2016. – Вип. 1. – С. 98 – 103.
2. Біологічна і біоорганічна хімія : базовий підруч. : у 2 кн. / за ред. Б.С. Зіменковського, І.В. Ніженковської. – Кн. 1. – К. : ВСВ «Медицина», 2014. – 272 с.
3. Конгрес FIP-2016. Всесвітній день фармацевта у міжнародній фармацевтичній сім’ї [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.apteka.ua./ article/384828.
4. Концепція розвитку фармацевтичного сектору галузі охорони здоров’я України на 2011 – 2020 рр. (Наказ МОЗ України № 242 від 27.03.2013 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.apteka.ua/article/225241.
5. Корж О. Теоретичні засади формування професійно значущих якостей майбутніх лікарів / О. Корж // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. – Випуск 1/33 (2015). – С. 68 – 75.
6. Минуле, сучасність, перспективи. За матеріалами VІІІ Національного з’їзду фармацевтів України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. apteka.ua./article/385701.
7. Ніженковська І.В. Токсикологічна хімія : підручник / І.В. Ніженковська, О.В. Вельчинська, М.М. Кучер. – К. : ВСВ «Медицина», 2012. – 372 с.
8. Рева Т.Д. Стан і перспективи удосконалення змісту навчання хімії студентів фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця / Т.Д. Рева // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2013. – Випуск 6 (72). – С. 167 – 172.
9. Рева Т.Д. Способи модернізації хімічної освіти на фармацевтичному факультеті Національного медичного університету імені О.О. Богомольця / Т.Д. Рева // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. – 2014. – Вип. 41. – С. 250 – 255.
10. Цуркан О.О. Фармацевтична хімія. Аналіз лікарських речовин за функціональними групами : навч. посіб. / О.О. Цуркан, І.В. Ніженковська, О.О. Глушаченко. – К. : ВСВ «Медицина», 2012 – 152 с.
11. Bobrytska V.I. Axiological Azimuths of the Global Educational Policy / V.I. Bobrytska // Proceedings of the National Aviation University. – 2016. – Т. 67. – № 3. – С. 89 – 97. DOI: 10.18372/2306-1472.68.10912.