ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98637

Ключові слова:

творча індивідуальність, професіоналізм, кваліфікований робітник, професійна компетенція, психолого-педагогічні чинники.

Анотація

У статті розглянуто умови та чинники, що повинні сприяти психологічно комфортному розвитку творчої індивідуальності майбутнього кваліфікованого робітника. Обґрунтовано необхідність залучення майбутніх кваліфікованих робітників до різноманітних форм організації навчання із використанням активних методів. Зосереджена увага на формуванні стійкої мотивації та готовності кожного студента до саморозвитку, самоактуалізації і самоуправління.

Посилання

1. Буткевич В.В. Формирование личности учителя в теории и практике педагогического образования / В.В. Буткевич. – М. : Высшая школа, 1994. – 194 с.

2. Бужина І. Розвиток педагогічного творчого потенціалу студентів у процесі розв’язання ними комунікативних завдань / І. Бужина // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – Дрогобич, 2016. – № 3/35. – С. 24.

3. Власова О.І. Педагогічна психологія : навч. посібник / О.І. Власова. – К. : Либідь, 2005. – 400 с.

4. Волкова Н.П. Педагогіка : навч. посібник / Н.П. Волкова. – К. : Академія, 2001. – 576 с.

5. Гура О.І. Педагогіка вищої школи: вступ до спеціальності : навч. посібник / О.І. Гура. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 224 с.

6. Дусавицкий А.К. Развитие личности в учебной деятельности / А.К. Дусавицкий. – М. : Домпедагогики, 1996. – 323 с.

7. Зевина Л.В. Образовательные технологии и технологическая культура учителя / Л.В. Зевина // Школьные технологи. − 2002. – № 2. – С. 16 – 19.

8. Леонтьева Т.В. Введение в педагогическую деятельность : учеб. пособ. / Т.В. Леонтьева, А.С. Роботов, И.Г. Шапошникова. – М. : Академия, 2000. – 208 с.

9. Маркова А.К. Психология профессионализма / А.К. Маркова. – М. : Просвещение, 1996. – 325 с.

10. Моргун В.Ф. Использование многомерной концепции развития личности в дидактических целях / Л.И. Гоженко, В.Ф. Моргун // Методические рекомендации по составлению познавательных заданий для формирования общеучебных учений школьников. – Полтава, 1984. – С. 3 – 10.

11. Мижериков В.А. Введение в педагогическую деятельность : учеб. пособ. [для студ. пед. учеб. заведений] / В.А. Мижериков. – М. : Пед. об-во России, 2002. – 268 с.

12. Общая психология. – М. : «Ваклер», «Рефлбук», 2004. – 523 с.

13. Пескун С.П. Формування творчості старшокласників у процесі вивчення курсу «Біологія 10 – 12», Система «Дидактосервіс» / С.П. Пескун. – Полтава : АСМІ, 2005. – 170 с.

14. Смирнова Л.В. Формування комунікативно-дидактичної компетенції майбутнього вчителя в педагогічному вузі / Л.В. Cмирнова // ІЯШ. – 1998. – № 6. – С. 90 – 93.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-28

Як цитувати

РОСКВАС, І. (2025). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (36), 239–248. https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98637