РОЗВИТОК ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ АМЕРИКАНСЬКОЇ ШКОЛИ В КОНЦЕПЦІЇ «ТУРБОТЛИВОЇ ГРОМАДИ»
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98572Ключові слова:
організаційна культура, школа, рекультуризація, турботлива громада, співробітництво.Анотація
Стаття присвячена аналізу однієї із сучасних американських кон-цепцій розвитку організаційної культури школи, а саме концепції «тур-ботливої громади». Означена концепція виникла у зв’язку з необхідністю глибоких змін у внутрішньому середовищі американських середніх шкіл. Центральною ідеєю концепції є необхідність активізації співпраці між інститутами школи, сім’ї та суспільства з метою створення безпеч-ного середовища в школі.
Посилання
1. Бойченко М. Особливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський досвід / М. Бойченко // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – 2016. – № 2/34. – С. 14 – 19.
2. Barth R.S. Improving schools from within / R.S. Barth. – San Francisco : Jossey-Bass, 1990. – 224 p.
3. Bryan J. Strengths-Based Partnerships: A School-Family-Community Partnership Approach to Empowering Students / J. Bryan, L. Henry // Professional School Counseling. – 2008. – Vol. 12. – Issue 2, Dec. – P. 149 – 156.
4. Clark D.C. Building collaborative environments for successful middle level school restructuring / D.C. Clark, S.N. Clark // NASSP Bulletin. – 1996. – Vol. 80, № 578. – P. 1 – 16.
5. Coben S. Meeting the challenge of consultation and collaboration: Developing interactive teams / S. Coben, C. Thomas, R. Satter, C. Morsink // Journal of Learning Disabilities. – 1997. – № 30. – P. 427 – 432.
6. Fullan M. Visions that blind / M. Fullan // Educational Leadership. – 1992. – Vol. 49, № 5. – P. 19 – 20.
7. George M.P. Implementing schoolwide behavior change : Lessons from the field / M.P. George, G.P. White, J.J. Schlaffer // Psychology in the Schools. – 2007. – Vol. 44, № 1. – P. 41 – 51.
8. Glatter R. Collaboration, collaboration, collaboration : the origins and implycations of a policy / R. Glatter // Management in Education. – 2003. – Vol. 17, № 5. – P. 16 – 20.
9. Robertson P.J. Generating curriculum and instructional innovations through school-based management / P.J. Robertson, P. Wohlstetter, S.A. Mohrman // Educational Administration Quarterly. – 1995. – № 31. – P. 375 – 404.