Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Галузь та проблематика
Порядок рецензування статей
Етичні норми
Авторські права та ліцензування
Політика відкритого доступу
Авторам
Архіви
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 40 (2019): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
№ 40 (2019): Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»
Опубліковано:
2021-02-02
Весь випуск
FULL ISSUE PDF
Статті
ВИХОВНИЙ ВПЛИВ ДОРОСЛИХ НА ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-МОВНОЇ ТА ЛІНГВІСТИЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Лариса ЗДАНЕВИЧ, Катерина КРУТІЙ
13-26
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Татьяна КОВАЛЬЧУК, Ростислав ВИШНЯКОВ
27-42
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Олександра ЯНКОВИЧ, Катерина БІНИЦЬКА
43-56
PDF (English)
ПІСЛЯДИПЛОМНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ
Василь КУЗЬМЕНКО, Віталія ПРИМАКОВА
57-67
PDF (English)
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ ТА ДЕЯКИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ
Марія ЧЕПІЛЬ, Алла РЕВТЬ
68-80
PDF (English)
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Маргарита НОСКОВА, Маріанна ГАВРИЛЮК
81-93
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ БІЛОРУСІ
Лариса МАКСИМУК, Ліля ЛЕВОНЮК
94-104
PDF (English)
ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ ЗМІСТОВОЮ ЛІНІЄЮ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ
Олена НЕВМЕРЖИЦЬКА
105-115
PDF (English)
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ МАЛОКОМПЛЕКТНИХ ШКІЛ УКРАЇНИ І ЗАРУБІЖЖЯ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ
Любов ПРОКОПІВ, Вікторія CТИНСЬКА
116-130
PDF (English)
ОПТИМІЗАЦІЯ СПІВПРАЦІ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Неля ПЕРХАЙЛО, Тетяна РОЖКО-ПАВЛИШИН
131-145
PDF (English)
ШКІЛЬНИЙ ТЕАТР У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ XVII – XVIII ст.
Світлана ГІРНЯК, Світлана ЛУЦІВ
146-157
PDF (English)
ГЕРМАН ГМАЙНЕР – ЗАСНОВНИК СОС-ДИТЯЧОГО МІСТЕЧКА
Ореста КАРПЕНКО
158-172
PDF (English)
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ МІЖВОЄННОГО ПЕРІОДУ
Інна СТРАЖНІКОВА
173-184
PDF (English)
МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Оксана ПРИШЛЯК, Наталя ЛУПАК
185-200
PDF (English)
ПРОГРАМА «PROJEKTOR – ВОЛОНТЕРСТВО СТУДЕНТІВ» ЯК ПРОЯВ ЇХНЬОЇ АКТИВНОСТІ Й РОЗВИТКУ
Patrycja ZIELIŃSKA
201-216
PDF
РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПРОФЕСІЙНОМУ ФУНКЦІОНУВАННІ ТОРГОВИХ ПРЕДСТАВНИКІВ
Adrian BERA
217-228
PDF
ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ ВІЙСЬКОВОГО ПІЛОТА: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС
Sebastian BERA
229-238
PDF
Мова
English
Українська