ORGANIZATION OF PRACTICAL TRAINING OF FUTURE SPECIALISTS ON THE BASIS OF A CONTEXTUAL APPROACH
DOI:
https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98593Keywords:
контекст, контекстне навчання, контекстний підхід, контекстний тип навчально-виховного процесу, квазіпрофесійна діяльність студентів.Abstract
ORGANIZATION OF PRACTICAL TRAINING OF FUTURE SPECIALISTS ON THE BASIS OF A CONTEXTUAL APPROACH
References
1. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный поход : метод. пособие / А.А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 207 с.
2. Вербицкий А.А. Контекстное обучение : теория и технология / А.А. Вербицкий // Новые методы и средства обучения. Педагогические технологии контекстного обучения / под ред. А.А. Вербицкого. – М. : Знание, 1994. – № 2 (16). – С. 3 – 57.
3. Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выготский. – М. : Педагогика-Пресс, 1996. – 536 с.
4. Вітвіцька С.С. Основи педагогіки вищої школи : метод. посіб. / С.С. Вітвіцька. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
5. Ганич Д.І. Словник лінгвістичних термінів / Д.І. Ганич, І.С. Олійник. – К. : Вища школа, 1985. – 321 с.
6. Жукова И.А. Контекстное обучение как средство формирования профессиональной компетентности будущих юристов : автореф. дисс. … канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / И.А. Жукова. – М., 2011. – 22 с.
7. Качалова С.М. Технология контекстного обучения в практике вузовского обучения / С.М. Качалова // Вестник ЦМО МГУ. – 2009. – № 3. – С. 87 – 91.
8. Лопушанська Ю.М. Контекстний підхід у навчанні студентів-соціологів професійній англійській мові / Ю.М. Лопушанська // Наукові праці. Педагогіка. – 2012. – № 98. – С. 161 – 172.
9. Марчук І.П. Формування професійних якостей майбутнього соціолога у процесі контекстного навчання : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І.П. Марчук. – Запоріжжя, 2009. – 20 с.
10. Приступа В. Зміст і структура економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку / В. Приступа // Людинознавчі студії : збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». – 2011. – Випуск 23. – С. 189 – 202.