ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ І КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Валентина БЕРЕЗАН

Ключові слова:

професійна підготовка соціальних педагогів, практична підготовка студента, інформаційно-комунікаційні технології.

Анотація

У статті аналізуються структура і зміст практичної підготовки майбутнього соціального педагога у Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. Короленка на освітньо-кваліфікаційних рівнях “бакалавр”, “спеціаліст”, “магістр”, обґрунтована перспективність широкого використання інформаційних і комунікаційних технологій на всіх етапах організації різних видів практики.

Посилання

1. Бартків О.С. До проблеми практичної підготовки соціальних педагогів / О.С. Бартків // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки : Педагогічні науки. – 2009. – № 21. – С. 71 – 75.

2. Васюк О.В. Теоретико-практичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у Національному університеті біоресурсів і природокористування України / О.В. Васюк, С.В. Виговська // Вісник Національної академії оборони України. – 2010. – № 1. – С. 10 – 15.

3. Галагузова Ю.Н. Теория и практика профессиональной подготовки социальных педагогов : монография / Ю.Н. Галагузова. – М. : Гуманит. издат. центр “Владос”, 2001. – 151 с.

4. Електронний щоденник: Світова практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ocenka.pl.ua/.

5. Зозуляк Р.В. Система наскрізної практичної підготовки студентів (спеціальність “Соціальна педагогіка і практична психологія”) [Електронний ресурс] / Р.В. Зозуляк ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/NPM_2006/Pedagogica/ 6_zozuljak.doc.htm.

6. Птахіна О.М. Типи й форми взаємодії учасників педагогічного процесу в системі дистанційного навчання / О.М. Птахіна // Освіта Донбасу. – 2010. – № 1 (138). – С. 67 – 72.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-06

Як цитувати

БЕРЕЗАН, В. (2025). ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ І КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», (31), 14–24. вилучено із http://pedagogy.dspu.in.ua/index.php/pedagogy/article/view/425